Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HMCR???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nogle spørgsmål vedrørende HMCR i forbindelse med et Ltd. De er yderst besværlige at komme i kontakt med og få afklaret de forskellige forhold, så nu prøver jeg dette forum i stedet - i håb om hjælp og svar.

Ltd.'et har ikke noget VAT nummer eller lignende relateret til HMCR, da indtægten ikke er tilstrækkelig stor.

Hvis man har et Ltd. der bliver drevet fra DK, hvad skal man så sende til HMCR i løbet af de første 12 måneder, hvis noget??

I givet fald man vælger at lukke Ltd.’et på et tidspunkt, har jeg været i kontakt med Companies House, der mener man skal udfylde en DS01 og sende en kopi til HMCR.

Men skal man i denne situation sende yderligere ting til HMCR, udover denne kopi, hvis der ikke er sendt noget til dem, foreløbigt??

 

Det er mig en gåde, hvordan det kan være så svært at få afklaret sine spørgsmål og komme i kontakt med HMCR og det er i hvert fald en klar ulempe, for dem der vælger at oprette et Ltd. Blot en sidebemærkning.

På forhånd tak!

Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har et bud?

Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu da Påsken er ovre, håber jeg nogle vil hjælpe og give et par svar ;)

Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige en sidste gang, i håb om et svar eller en henvisning. Det kan ikke passe der ikke er nogle der ved noget.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)