Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler trafik til ny webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino bruger

 

Jeg har fået stablet en webshop på benene www.zapii.dk hvor jeg sælger ure til konkurrence dygtige priser, siden er kun ca 45 dage gammel og jeg mangler stadig nogle små ting rundt omkring på siden.

Jeg har købt shoppen som er en færdig pakke og har ingen forståelse for programmering, det skal også lige siges at jeg kører shoppen som deltid/hobby så min budget er rimelig begrænset.

Men mit spørgsmål var nu mere at jeg har meget lidt trafik på siden, jeg kører med lidt adwords og så for jeg også en lille smule trafik fra googles organiske søgning. Jeg vil gerne have lidt råd til hvad jeg kunne gøre for at få mere trafik på siden,

findes der billig SEO der virker?

Jeg vil også meget gerne have jeres meninger om siden og det kunne være meget dejligt hvis i kunne give mig lidt at arbejde med, i form af ris og ros dog mest ris, det kunne være mangler ved sidens design hvis man kan kalde det design Big Smile eller programmerings fejl og måske nogle tips til optimerings ideer.

Jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig, videre herfra og på forhånd tak til alle.

 

 

 

 

 

 

Fra Rønnede
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser det er du tvungen til at få nogen unikke tekster ind i din shop - og du må se at komme væk fra de "auto-genererede" titler som du har på varerne. Det kan ikke være meget organisk trafik der trækkes ind på det tynde tekstgrundlag. Du gør det heller ikke nemmere for dig selv ved at have copy/pastet engelske tekster ind i dit iøvrige danske website.

Husk at Google elsker unikt indhold ... det har du desværre ikke så meget af.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det billigste SEO er det som du selv kan skabe, desværre tager dette tid, og det kan tage lang tid.. Kommer selvfølgelig an på hvor meget du kender til SEO samt konkurrencen på dit område.

Det du kan starte med er at lave signatur med et link til din hjemmeside her på amino :)

God påske

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det med teksterne bliver ændret hen ad vejen, da jeg har næsten har 500 modeller tager det lidt tid at få unikke tekster, og det samme med titlerne.

Og du har ret med trafikken, det er meget lidt.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B:

Det billigste SEO er det som du selv kan skabe, desværre tager dette tid, og det kan tage lang tid.. Kommer selvfølgelig an på hvor meget du kender til SEO samt konkurrencen på dit område.

Det du kan starte med er at lave signatur med et link til din hjemmeside her på amino :)

God påske

 

Jeg har næsten ingen viden om SEO, men dit tip om signaturer link er noteret. tak

Fra Hansen
Tilmeldt 31. Jul 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

På mange af dine billeder, er teksten utydelig.

Det kan være folk finder siden "Utroværdig" o. lign. på grund af det.

 

Med venlig hilsen

Daniel Smile

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilke billeder snakker vi om, er det eks. kundeservice billedet på forsiden og sådan noget du mener??

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

En god grund viden er vigtigt omkring søge ord optimering , har du læst disse 2 bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

Husk brug forsæt  at gerne forummet her ved tvivl om noget, flere svare gerne helt gratis.

husk abonner på alle mulig steder på dine søge ord så du kan give hurtige relevante kommentar  om din i dine produkter

God ide start ud med at lave den bedste siden , alle derfor linker til fordi læs stof er så godt, for der er ikke meget tekst på flere under sider omkring dine produkter det kan forbedres og uden tekst har søgemaskinerne ikke noget at søge på

her et par tips i denne her tråd hvad jeg og andre skrev http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

ud over disse råd husk ikke at tilmelde dig service hvor der hurtigt fås 1000 vis automastisk lav alt unikt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for deres svar og Mikael jeg vil prøve at sætte mig ind i SEO og få læst noget,  kan allerede se at du har givet mig nyttige links.

Men er det ikke bedre at jeg skulle søge efter noget billig hjælp til små optimering af hjemmesiden, som at sætte analytic og konveteringssporing rigtigt op for mig, kombineret med noget søgemaskine optimering.

Jeg har også problemer med at der er nogle steder på min hjemmeside der linker til www.zapii.dk og andre steder der linker til www.zapii.dk/index.htm, ja jeg har fundet ud af at dette ikke er smart men har jo ingen kendskab til rette sådan noget.

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)