Hej, Jeg er igang med at fastsætte et koncept for min virksomhed der bla. kommer til at indeholde support til slutbrugere af et bestemt stykke software. Softwaren sælges af en række "partnere", som idag står for al support til slutbrugeren. Da de fleste partnere langt fra har nok kunder til at opretholde en fuld support funktion, tages denne tid altså fra en eller flere medarbejdere, som ikke nødvendigvis er specialister i systemet, men tilfældigvis ved telefonen. Spørgsmålet er hvad det skal koste, og hvordan man stykker support abbonnementer sammen. Er der nogen der har erfaring med dette? pfh tak for hjælpen. Madsen |
Hej Madsen
Jeg har ikke selv den store erfaring med dette. Har dog en smule erfaring, og deltaget i lidt forskelligt. Mit bud vil være, at selv for erfarne indenfor dette område, vil det være umuligt at prissætte det ud fra denne beskrivelse.
Jeg tror du mere skal søge efter en erfaren indenfor området, du så kan sparre med end et svar på "hvad prisen skal være?". Da dette vil afhænge af utroligt mange ting. Så mit bud er, find en sparringspartner, der sammen med dig kan gennemarbejde tingene, så I sammen kan fastsætte en pris.
Dbh
Kristoffer