Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fungerer 'professionel' linkbuilding?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide lidt mere om, hvordan 'professionel' linkbuilding foregår.

Der er adskillige firmaer, også herinde på Amino, som tilbyder linkbuilding. 100-200 links om måneden til et par tusinde kroner eller lignende. Men hvordan foregår det helt konkret? Skaber man profillinks på forummer, opretter man blogs med små indlæg, forumsignaturer eller noget helt fjerde?

En anden måde at spørge på; Er det værd at få det gjort andre steder? Er de 100-200 links man får om måneden tilpas gode til, at det kan betale sig for en gns. butik / håndværker side el. lignende?

Eller er det en forretningshemmelighed, så jeg ikke skal forvente at få noget at vide om det? Wink

(Nej, jeg begynder ikke at tilbyde linkbuilding, og nej - jeg skal heller ikke have linkbuildet min blog. Jeg spørger af ren nysgerrighed Smile )

Fra Rønnede
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du kan forvente et svar som kan slåes op i en facitliste - det er meget forskelligt hvad der udbydes rundt omkring. Jeg har set løsninger hvor der blæses links ud med automatisk software og jeg har set de manuelle løsninger hvor der med omhu vælges links i forhold til indhold.

At få et "tilbud" på et bestemt antal links er næppe lykken - det kan indere alligevel gøre på en nat - men man skal have et tilbud på linkbuilding med kvalitet i - og hvor man kan måle effekten efterfølgende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så flere køre med commuties site når det er mange links få kr

så laves artikler lidt dyrere virker bedre

bedste der virker det er du bliver vejledt hvordan gør det selv og ikke betaler dig fra det .

Tjek den f.eks. med http://siteexplorer.search.yahoo.com/ deres reference list på disse sider derved får man delvis svaret hvad de har gjort findes også andre service der tjekker back links

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Netseo Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv "sitexploration.com" som er bygget oven på en søgemaskine, set den til at analysere et site og få følgende:

Total domain count – fortæller hvor mange domæner der i alt indgår i analysen.
Total inbound links – fortæller hvor mange indgående links der indgår i analysen.

Total follow links – Fortælle dig det antal links der bla. indgår i Google’s PageRank udregning.
Total no-follow links – Fortæller dig det antal af links der ikke sender PageRank til dig.
Total Redirects – Fortæller dig om de domæner der sendes til det analyserede domæne. (En SEO teknik der stadig virker fint)
Total Dark links – Det er faktisk de links mod de domæner der redirecter til domænet. (Man skal være betalende kunde for at kunne se dem)

 

Cover til Iphone 4       Solhatte

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan læse lidt mere om vores proces her:

http://backlinks.nu/faq

Vi bygger på community/forum profil sider på PR4-9 domæner og pinger efterfølgende de oprettede links.

Er der noget magi i dette? næh, men det tager tid og det kan vi spare dig for :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak for jeres svar! - Især den sidste FAQ besvarer meget af det, jeg ville vide. Merci beaucoup. Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)