Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken host skal jeg vælge.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har erfarringer med begge. men det kommer an på hvad du skal bruge dem til jeg går ud fra det er til en webshop og så er det begge to helt forkerte jeg har selv en med magento og det har langsomtttt....

www.elektronik-stjerne.dk  

men ellers justhost.com køre forbløffende hurtigt

www.meinertmikkelsen.com

man kan tydeligt se forskel ikke?  

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale surftown! - har ikke haft nogen problemer med dem overhoved, og deres kunde support er super hurtig og god!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders Helbo:
Vil anbefale Meebox.net. Jeg gik fra Surftown til One.com og til Meebox.net. Jeg har ikke haft noget som kører bedre, og så har så stabile servere. Og så er det forresten til en billig pris. 20,- pr. md.

De vogn er jeg også på. De sider jeg har ved meebox kører ganske glimrende og der er ovenikøbet fremragende suppport.

Jeg er ikke i tvivl om, at det er stedet hvor man får mest for pengene.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Anders Helbo:
Vil anbefale Meebox.net. Jeg gik fra Surftown til One.com og til Meebox.net. Jeg har ikke haft noget som kører bedre, og så har så stabile servere. Og så er det forresten til en billig pris. 20,- pr. md.

De vogn er jeg også på. De sider jeg har ved meebox kører ganske glimrende og der er ovenikøbet fremragende suppport.

Jeg er ikke i tvivl om, at det er stedet hvor man får mest for pengene.

Ja, man må sige at de kan et eller andet med service, som andre ikke kan. Jeg har i hvert fald ikke oplevet samme service andre steder.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Seiven:

Goddag Amino,

Jeg skal købe et domæne, men ved ikke hvilken host jeg skal vælge. Jeg har været inde og læse på trustpilot, og der er jo som bekendt mange svar. Så det har egentlig bare gjort mig mere forvirret. Mit valg lige nu står mellerm

One.com og surftown.dk

Er der nogle af jer der har erfarringer med dem, eller med nogle andre i er rigtig godt tilfredse med. Beklager at det måske er et lidt irrelevant spørgsmål det her. - men jeg vil gerne have min første hjemmeside køre som smurt.

Kære Seiven!

Jeg har rigtigt dårlige erfaringer med Surftown, og jeg kender mange, der i den grad fortryder, at de valgte One.com. 

Jeg vil i stedet anbefale dig at kigge på UnoEuro og Meebox

 

 

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig forbi www.webhosts.dk, hvor du kan læse mere om alle de forskellige webhoteller her i Danmark.

Jeg har både et webhotel hos Surftown og hos Meebox og synes nu de gør det rimelig godt begge to. Man får hvad man kan forvente til de penge.
Vælger du Surftown kan du også få 15% rabat ved at kigge forbi Webhosts.dk

Hilsen
Gustav 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de brugbare svar, jeg har allerede oprettet mig hos Surftown og One. Nu prøver jeg de 2 hvis de ikke lever op til kravne, så vil jeg prøve meebox

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)