Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genvej i kassekladden - SummaSummarum

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 22. Jan 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt SummaSummarum til at bogføre.

Når jeg i kassekladden vil postere og står i feltet med kontonumre, vil det vætre lækkert at kunne fremkalde en kontoplan via en genvej...

Der er en lille knap, men der skal man trykke på med musen...Er der ikke en genvej?

Er der andre smarte genveje i kassekladden - og er der en oversigt over disse....

Hilsen

Carsten
carjuth

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

carjuth:

Jeg har købt SummaSummarum til at bogføre.

Når jeg i kassekladden vil postere og står i feltet med kontonumre, vil det vætre lækkert at kunne fremkalde en kontoplan via en genvej...

Der er en lille knap, men der skal man trykke på med musen...Er der ikke en genvej?

Er der andre smarte genveje i kassekladden - og er der en oversigt over disse....

Hilsen

Carsten
carjuth

 

 

hej  Carsten  og  velkommen til

joh  der  er masser  af genveje  -  faktisk  langt  hovedparten  fra  det  gamle  PC Plus  er de samme

Du  finder   en liste til  Udskrivning   til  at  hænge op på lampen eller  på   din  PC Skærm

ved at  gå  i Hjælp   og  vælge  Tastaturgenveje

og  til  dit  konkrete spm.   så  står  du  i  kontokolonnen   og  trykker  Ctrl + F9   så   popper   Kontoplanen  frem   Du  kan  vælge  andre  kombinationer   af Ctrl. + F9 og mere   så  kan du få  Kreditor-  og  Debitorkontiene  frem   så  alternativer

mvh

www.summasupport.dk    hvis  du   mangler  supportklippekort  til  noget  der  er  videregående   end det  her  superkorte spm

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)