Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ingeniør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Mit team og jeg er på udkig efter en ingeniør. Men vi har brug for lidt hjælp angående hvilken slag ingeniør vi skal lede efter :)

Need to have:

- Ingeniøren skal kunne arbejde med sensor teknik (Tynd/tyk-film sensorer)

Nice to have:

- Software og hardware evner.

 

Så hvis nogle ved hvilken slags ingeniør vi skal lede efter vil det være en stor hjælp?

 

På forhånd tak

 

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Umiddelbart vil jeg sige at en svagstrømsingeniør ville være mit bedste bud ud fra den meget korte beskrivelse af behovet. Det er dog kun en titel, og jeg synes i skal gå efter en med arbejdserfaring indenfor netop den type sensorer i har brug for til jeres projekt.

På studiet har man som ingeniør fingrene nede i rigtig mange forskellige typer teknologi, og derfor vil de fleste hurtigt kunne sætte sig ind i tingene.

Venlig Hilsen

Allan

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit hurtige svar :)

Ja det var en lidt tynd beskrivelse. Jeg er desværre ikke så stærk indenfor ingeniør feltet :)

Hvordan vil man kunne komme i kontakt med en mulig svagstrøms ingeniør? Har overvejedet et oplæg i "Freelancer", men er det den bedste måde at finde en ingeniør?

Har ligeledes overvejedet at kontakte DTU el. lign?

 

På forhånd tak

Christian

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :