Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ingeniør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Mit team og jeg er på udkig efter en ingeniør. Men vi har brug for lidt hjælp angående hvilken slag ingeniør vi skal lede efter :)

Need to have:

- Ingeniøren skal kunne arbejde med sensor teknik (Tynd/tyk-film sensorer)

Nice to have:

- Software og hardware evner.

 

Så hvis nogle ved hvilken slags ingeniør vi skal lede efter vil det være en stor hjælp?

 

På forhånd tak

 

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Umiddelbart vil jeg sige at en svagstrømsingeniør ville være mit bedste bud ud fra den meget korte beskrivelse af behovet. Det er dog kun en titel, og jeg synes i skal gå efter en med arbejdserfaring indenfor netop den type sensorer i har brug for til jeres projekt.

På studiet har man som ingeniør fingrene nede i rigtig mange forskellige typer teknologi, og derfor vil de fleste hurtigt kunne sætte sig ind i tingene.

Venlig Hilsen

Allan

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit hurtige svar :)

Ja det var en lidt tynd beskrivelse. Jeg er desværre ikke så stærk indenfor ingeniør feltet :)

Hvordan vil man kunne komme i kontakt med en mulig svagstrøms ingeniør? Har overvejedet et oplæg i "Freelancer", men er det den bedste måde at finde en ingeniør?

Har ligeledes overvejedet at kontakte DTU el. lign?

 

På forhånd tak

Christian

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved der er linjer både i aarhus, aalborg og herning, og jeg vil også tro at SDU har en linje. Hvis det er en nyuddannet eller studerende, du gerne vil have fat på, så er det en udmærket vej at kontakte universiteterne.

Hvis du gerne vil have en med mere erfaring, så lav et jobopslag på f.eks. jobnet eller jobindex. På ing.dk, er der også rigtig mange aktive - du kan jo evt. prøve at tage kontakt direkte.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
Jeg ved der er linjer både i aarhus,

Må lige korrigere lidt her. Der uddannes ikke længere svagstrømsingeniører i Århus. Der uddannes elektro og IKT ingeniører. Umiddelbart ud fra den korte beskrivelse, vil jeg mene du skal gå efter en elektro ingeniør. De har den bedste uddannelse i forhold til hardware, og har også lidt programmering. Dette gælder dog kun, hvis du er på udkig efter ny uddannet. ;-)

Som Allan også skriver, så vil jeg nok kigge efter en med arbejdserfaring, da nyuddannet kan have svært ved at styre det med at være den eneste ingeniør, og de har heller ikke den nødvendige erfaring.

Dbh Kristoffer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)