Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredragsholder søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Gode foredrag kan man holde udendørs, et godt sted til den slags er Christiania.

Det var faktisk en god ide ... kender du nogen derude man ku få en aftale i stand med? Personligt syntes jeg det ku være fedt med et afdelingsmøde på Christiania, jeg har dog ingen ide om de andre kan se fidusen i det :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Sæt prisen 1000 kr. op og giv for 5000 kr. mere værdi - så vil I få flere og mere tilfredse medlemmer.

Jeg er helt enig ... men jeg tvivler stadig på at jeg får flertallet bag mig hvis jeg foreslår en 33x abbonementsstigning :P

Hans Stokholm Kjer:

Hvis ét af jeres møder en gang tilfældigvis falder sammen med, at jeg alligevel har forvildet mig til hovedstaden, vil jeg gerne kigge ind og give et kort pip uden beregning. (Men altså ikke et helt foredrag).

Jeg arrangerer ikke flere møder igår, men jeg skal nok skrive det på liste til dem der kommer til at lave resten af årets arrangementer :)

 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mikkel - en mulighed er Gert Rune - se : http://www.gertrune.dk/ - han er ustoppelig ... !!! - hilsner Dann S. - han er istand til at vække selv dem der sover allermest :-) 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender nogle der kender nogle, men ved ikke lige på stående fod om de har kendskab til sådan noget - ved heller ikke ikke om den falder i god jord hvis det er et alt for kapitalistisk foredrag.

Men, man kunne jo godt samle sig i en rundkreds i Fælledparken, Kogens Have, eller sågar på Christiania - hvis der bare er et nogenlunde godt vejr, så undgår man også at folk sidder og falder i søvn i tunge lokaler.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Dann: Kender god Gert ... jeg har taget nogle portræt billeder af ham engang ... han ryger da lige direkte på listen :)

Michael: Jeg kan godt følge dig ... på den anden side mener jeg bare også at christiania er en spændende del af byens historie og har fortjent lidt opmærksomhed ... men vi er sq nok for konservative til at side på græsset .. så blir tøjet jo grønt :p

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)