Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress som webshop godt eller skidt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

flere gange har jeg fået af vide at wordpress ikke dur som webshop, men ikke hvorfor set i forhold til joomla/Vituremart/redshop eller magento. Er der nogle der kender forskellen

Dbh.

Kim

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Der finde en række forskellige plug-ins til WP så du kan lave en shop. Men hvis du skal lave en seriøs shop der kan vokse, syntes jeg ikke div. plugs til WP er gode nok.

Det skal siges, at jeg aldrig har sat en WP shop i søen og har pratisk erfaring, men jeg er begyndt og stoppet igen. Og gået tilbage til Magento.

Hilsen
Peter Lauge

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hvis man "blot" skal have 8-10 e-bøger liggende som købsprodukter, og derudover en masse informationssider ?

Hvad egner sig så bedst systemmæssigt.

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Hvad hvis man "blot" skal have 8-10 e-bøger liggende som købsprodukter, og derudover en masse informationssider ?

Hvad egner sig så bedst systemmæssigt.

 

Der ville jeg mene wordpress var ganske udemærket. Det kan håndtere en del produkter, men man skal også sætte sig for at det ikke er et Magento system man får. det er typisk en webshop hvor features er skåret ind til benene.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hedder sådanne plugins, BruunMedia? :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Donbæk:

Hvad hedder sådanne plugins, BruunMedia? :)

Det nok meste udbredte Webshop plugin er WP E-Commerce. Danske epay.dk har en integration så du kan bruge Dankort betaling, hvilket for mange er et must at have.

 

Ellers er der mange gode themes på Themeforest hvor der er design & Webshop funktioner bygget ind i et, som til tider også kan være godt. Dog må man typisk selv stå for at ordne en integration til epay.dk eller en anden dansk udbyder da det somregelt er Paypal og andre internationale der er integreret.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay! Tusind tak for det :)

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruun: Hvilke gode features og plugins er det at man ikke har i WP som man eksempelvis har i magento eller vituremart. Undskylder på forhånd hvis spørgsmålet er lidt underligt, men prøver blot at forstå den store forskel

/kim

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er verden til forskel. Havde først webshoppen bygget på WPEC og nu Magento. Det vil ikke være til at remse alle forskellene op - lettere at du laver en kravspecifikation og undersøger de 2

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)