Hej Boysen, Skulle De en dag have brug for mere tid til alt det, der er sjovere end at besvare supportmails, kan vi hos P.E.R, overtage dette for dem, for kun 4499kr pr måned, inkl. moms Hos P.E.R, sikre vi Dem 100% personligt besvarede mails - hvor kundeservice og Jeres virksomhed er i centrum, af medarbejder der altid inden start, skal fremsende en rapport til adminstrationen omkring Jeres firma, produkter, varer, koncept, målgruppe osv. Godkendes denne rapport, får medarbejderen tildelt Jeres virksomhed. Hver medarbejder skal kunne besvare Jeres mails i løbet af maks 1 time, og derfor kan hver medarbejder højest få tildelt 3 virksomheder. Dette gør, at Jeres firma altid er i centrum, når Jeres kunder skriver og forventer at få et ordentligt svar hurtigt - og det får De hos P.E.R.
Jeg ville gerne vise Dem vores hjemmeside med flere oplysninger, men da denne pt er under konstruktion, kan de altid sende en besked her, på Amino, og den vil blive besvaret hurtigst muligt.
Med venlig hilsen Casper Poulsen P.E.R |
Casper Poulsen:Hos P.E.R, sikre vi Dem 100% personligt besvarede mails - hvor kundeservice og Jeres virksomhed er i centrum, af medarbejder der altid inden start, skal fremsende en rapport til adminstrationen omkring Jeres firma, produkter, varer, koncept, målgruppe osv.
Det er i mine øjne en farlig manøvre at gøre. For det er samtidig her jeg mister troen på den Sublime service.
Hvis jeg ringer til Kenneth og har nogle brandtekniske spørgsmål, så brænder han for at svare mig på det, han har sin uddannelse, sine mange års erfaring og ikke mindst en passion for brandteknisk viden og han har sikkert også udvalgt sine produkter nøje for dermed bedre at kunne svare kunden.
Er kundeservicen outsourcet så mister den sin glød. Lige gyldigt hvor dygtig dine medarbejdere er, vil de ikke have samme passion som Kenneth har for sin virksomhed. Skulle shoppen en dag vokse sig så stor der skal ansættes flere til at vedligeholde kundeservice, vil det sikkert være nogle der sidder sammen med kenneth og brænder for de samme ting, og kan lukrere på Kenneths store viden.
Dermed ikke sagt at jeres koncept er dårligt, jeg tror bare ikke det passer til en niche hvor kundeservice er første prioritet.