Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koks i de gule "quote" felter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære vicevært,

 

 

Hvad kan jeg som debattør gøre for at undgå det koks der opstår i de gule "quote" felter ved respons på et svar, hvor jeg ønsker at indsætte delsvar undervejs i et quoted respons, som det f.eks. kan ses af følgende tråd; http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=12583

 

 

Med venlig hilsen

Lars C


Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har rykket tråden til rette kategori, så der er chance for at du får svar, og så lytter jeg selv med :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-03-2007 19:08:40 Forfatter:Lars C
Kære vicevært,



Hvad kan jeg som debattør gøre for at undgå det koks der opstår i de gule ''quote'' felter ved respons på et svar, hvor jeg ønsker at indsætte delsvar undervejs i et quoted respons, som det f.eks. kan ses af følgende tråd; http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=12583



Med venlig hilsen

Lars C




Hej Lars

Jeg har ikke den fjerneste anelse, men som du sikkert også har læst et par gange, så er IdealBB som dette forum kører på, et super skod system der ikke bliver supporteret ordentligt.
Derfor må du leve med det, indtil jeg får tid til at flytte Amino over på en anden platform. Jeg regner med at det sker i år, men hvornår tør jeg ikke spå om.

Dbh Martin

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-03-2007 21:30:41 Forfatter: Dimitri Hardorff Jeg har rykket tråden til rette kategori, så der er chance for at du får svar, og så lytter jeg selv med :)

 

Kære Dimitri,

 

Tak for din reaktion. Jeg har en lille bøn til dig - kunne du skrive hvilken kategori du flytter tråden over i fremover? Jeg har et par gange været på en tråd der blev flyttet, men fordi jeg bare sletter de mails jeg får, og ikke går via emailen til tråden, så kan jeg ikke finde tråden hvis den er flyttet!

 

Med venlig hilsen

Lars C


Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan du tro. Jeg havde faktisk ikke tænkt på det, så det er godt du gør mig opmærksom på det.

Det gør jeg for fremtiden

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)