Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er det bedst at hoste sin blog

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

SimonM:
Jeg er ny herinde. Jeg står og skal have en blog op at køre. Hvor skal jeg hoste siden? Hvor får jeg det bedste produkt kontra prisen? Jeg vil max give 50 kr. om måneden.

For en 50'er kan du nok langt når du leder efter webhotel til wordpress blog , og du har allerede fået en masse tilbud, kan jeg se :-) Sandheden er, at det er næsten ligegyldigt, hvor du placerer den, for på grund af den hårde konkurrence, så er kvaliteten høj.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Nielsen:

For en 50'er kan du nok langt når du leder efter webhotel til wordpress blog , og du har allerede fået en masse tilbud, kan jeg se :-) Sandheden er, at det er næsten ligegyldigt, hvor du placerer den, for på grund af den hårde konkurrence, så er kvaliteten høj.

Præcis! Webhotelsudbydere er nødt til at skilte med nødagtigt, og overskueligt med hvad produkterne koster, for at tiltrække kunder :-) Lidt ligesom benzin-stationerne :-)

Man får faktisk meget for pengene hos mange udbydere i dag, i forhold til for bare 2-3 år siden.. :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Præcis! Webhotelsudbydere er nødt til at skilte med nødagtigt, og overskueligt med hvad produkterne koster, for at tiltrække kunder :-) Lidt ligesom benzin-stationerne :-)

Man får faktisk meget for pengene hos mange udbydere i dag, i forhold til for bare 2-3 år siden.. :)

Lidt ligesom Arla mælk i 45 forskellige kartoner! :-)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Lidt ligesom Arla mælk i 45 forskellige kartoner! :-)

Den var go'! ;-) Men ja - noget i den retning :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

SimonM:

Hej Aminoer.

Jeg er ny herinde. Jeg står og skal have en blog op at køre. Hvor skal jeg hoste siden? Hvor får jeg det bedste produkt kontra prisen? Jeg vil max give 50 kr. om måneden.

Held og lykke til jer alle!

Hilsen Simon

+1 for Meebox; og +1 for UnoEuro.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro er ganske godt :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres svar! Jeg sætter stor pris på at folk går ind og hjælper med så stort arrangement :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

SimonM:

Tusind tak for alle jeres svar! Jeg sætter stor pris på at folk går ind og hjælper med så stort arrangement :)

 

Velbekomme! Hvem endte du med at vælge?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)