Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens fedeste domænenavn - Elller mindre kan også gøre det... :)

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Schjerlund:
Hvad med www.SportsAndOdds.com eller www.SportNBetting.com ligesom Rock'n'Roll agtig.

Ja det er ikke helt dumt, det er fedt at få noget inspiration til andre måder at opbygge sit domænenavn på. Vi sidder lidt fast i tankegangen omkring det gamle domæne, så vi har svært ved at tænke "ud af boxen", så det er kanon fedt med forslag herindefra Cool

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par lidt alternative bud:

highrollr.com/ (taget, men parkeret hos GoDaddy)
puntr.com (taget, men dødt)
punterworld.com (taget, men parkeret hos Google)
tipsterisland.com (ledigt)
bigpuntr.com (ledigt)

 

 

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:
dette opslag giver faktisk indtil flere gode forslag:

Det lader ikke til at jeg kan bruge linke og se hvad du søgte på.

Kan du oplyse hvad du skrev for at få resultaterne, så kan jeg selv prøve?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:

J. Deleuran:
dette opslag giver faktisk indtil flere gode forslag:

Det lader ikke til at jeg kan bruge linke og se hvad du søgte på.

Kan du oplyse hvad du skrev for at få resultaterne, så kan jeg selv prøve?

det kan jeg ikke huske nuAngry

men det var selvfølgelig genialtCrying

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

betonmymom.com

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:
men det var selvfølgelig genialtCrying

argh, ja det er klart.. Øv, men skriv endelig hvis du kommer i tanke om det.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

bigfootbetting.com

 

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:
SKYD LØS !!
 Yes

Jeres afsluttende bemærkning "SKYD LØS !!" tyder da på at I ikke har mistet fornemmelsen for underfundigheder, dobbeltbetydninger og kreativ fis og ballade. Saml det op og sæt igang...  

Der er utallige muligheder for at lave taglines til navne der giver sportslige associationer.
BlaBla(whatever)Betting.com - just shoot! (jeres SKYD LØS !!) har jo f.eks. dobbeltbetydninger og halløj... I har hvad I skal bruge - I kan bare ikke SE det... Find boldøjet frem og lav en masse fis og ballade med det. Omskriv de bedste af de værste idéer til noget mere stuerent og/eller middelmådigt, hvis det er dét kunden vil ha'.

Hold så mange "bolde i luften" igang på samme tid som muligt når I brainstormer, og optag det i stedet for at spilde tid på at skrive tingene ned.
Råb i munden på hinanden, grin og ha' det sjovt. Køb en bold og spark den rundt. Flyt fokus fra "brain" delen i "brainstorming".
På dansk kan brainstorm oversætte til hjerneblæst... Hjerneblæst(e) idéer kan inspirere til mere konforme navne senere hen.
Leg jer væk fra det navn I ikke kunne få alligevel, og frem til noget bedre. Slå hjernen fra og gi' den gas! Gerne via fysisk udfoldelse også.

Jeg gider ikke slå op hvad der er ledigt og ikke er ledigt som .com Stick out tongue
Men her er et par indspark Wink
Mix og match som I vil.  

BetYourBalls - BetOnBalls - BettingBallers - BettingBully - BettingBuddies - BetterBetting - BetThatBall og andre BBBogstavrim... Tilsæt og/eller fjern on, it, s, ental, flertal ... m.m. etc. osv 
Syng det... hvis det er melodisk er det catchy.

Mine personlige favoritter er BetYourBalls.com og BallisticBetting.com
Førstnævnte er tilsyneladende i udbud. Læg et bud og se om de bider på jeres 500 USD. Sidstnævnte, er det sikkert kun matematik-nørder der fanger (resten må google betydningen af ballistic), men det gør jo ikke noget, så længe andre bare synes det lyder fancy/catchy eller noget. En del sportsbettere er dog autodidakte hobby-statistikere uden at være matematikere i øvrigt.

Jeg vil "skyde på" at I skal igennem et par hundrede forslag før I finder noget der virkelig "sparker" røv, rent lingvistisk, og hvor I "rammer" den rigtige "mål"gruppe Wink ... og sådan kunne jeg blive ved, men nu vil jeg lege noget andet.

Som altid, i bedste mening
/Maria  

PS: Det med et par flasker vin ender som oftest i ingenting eller dårlig samvittighed... "Hvad øeh... bliver det snart til noget med de druer?" er en mere brugt replik, end man skulle tro. 
Hvad med i stedet at tilbyde jeres kompetencer i X antal timer og/eller til kostpris til den/dem I plukker ud som vinder/e? Så er der garantrisse mange flere der gider skrive et par bud. Måske gider de endda se efter om deres bud er ledige som .com's Cool

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Tak for dit indspark og alle dine forslag :)

Mht. brainstorming så har vi været processen igennem internt, og vi havde sådan set også drømmedomænet (vi blev bare overtrumfet af en stor IT-koncern mht. brug af navnet, og så er der ikke meget at stille op når de først spiller med musklerne).

Så derfor er vi meget glade for alle indspark herfra Amino, så der er muligheder for flere skæve vinkler end vi selv kan komme op med.

Der skal nok lidt mere fokus på Sport/Football end på Betting i selve navnet, det fik jeg måske ikke gjort helt klart tidligere, da der er kommet mange navne kun med betting og uden sports eller fodbold relaterede ord . Indifferent


Jeg modtager meget gerne flere bud i tråden her, så hold jer endelig ikke tilbage. Engang i løbet af imorgen er det planen at vi skal udvælge et domæne vi kan bruge, da det haster med at komme videre grundet nedlukningen af det gamle.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)