Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online Kurser/tutorials til HTML og CSS. Findes det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg har de sidste par dage kørt de tutorials igennem som der er at finde på HTML.DK.

Og fundet det rigtigt spændene at lege med denne form for hjemmeside konstruktion. Og da jeg i længere tid gerne har villet have min egen side, er det jo oplagt at lære mere om når nu det har fanget min interesse, som det har. :-)

Men de tutorials som er at finde på HTML.DK er jo kun de grundlæggende regler for hvordan man opbygger dette, hvilket i sig selv er en super side, som alle kunne lære af hvis de er begyndere og gerne vil igang med HTML og CSS.

Men nu da jeg har leget med det, vil jeg gerne kunne mere. JEg spørger derfor her om nogen af jer har tips og ide'er til hvor jeg skal lede henne efter evt. mere matriale om Tags osv.

Håber meget der er nogen der har links ol. til div tags eller CSS atributter(hvis man kan kalde dem det).. :-)

Mvh

Dennis

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at se på  http://www.w3schools.com/ , her kan du lære en masse om HTML, CSS og en masse andet.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan anbefale dig at tjekke diverse forums ud.

Forummer som rowl.dk, eksperten.dk og udvikleren.dk vil du altid kunne finde artikler på, samtidig med at du også har mulighed for at spørge om noget på forummerne :-)

Mvh.

Frederik Storm

 

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek også http://css-tricks.com/

Der findes rigtig mange spændende artikler og små "snippets" - kodestykker til forskellige funktioner, som er lige til at lege med :-)

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen for linkne. :-) Vil tjekke siderne ud.

Købte igår bogen Webdesign - illustreret håndbog, 2 udgave, som er skrevet af Jørgen Farum Jensen.

Den vil jeg få lidt tid til at gå med og så er det altid rart at have nogle link i baghånden til at eksperimentere lidt med. ;-) og ja, forum, havde jeg ikke lige tænkt på, der må kunne hentes en masse info og hjælp.. :-9

Tak..

 

Mvh

Dennis

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvor gammel du er, eller hvilken uddannelse du har. Men kan klart anbefale Web-integrator studiet.

Web-integrator er meget under vurderet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)