Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg spammet?

Side 18 ud af 18 (177 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er de?

xxx

Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:
Hvad er formålet så med e-mailen udover at chikanere virksomheden med hans (for virksomheden) ubrugelige viden? Det er ikke noget virksomheden umiddelbart har viden om eller kan gøre noget for at forbedre (for så havde de nok allerede gjort det). Og så er deres muligheder få: Skriv tilbage til personen der har lavet henvendelsen - han må da vide noget om det, eller bruge tid på at sætte sig ind i hvad de har brug for og så derefter finde en person eller et firma der kan løfte opgaven.

Hvis nu du læser hans mail i starten af tråden, så ville du se, han

1. ikke referer til ham selv, en ven, et firma eller andre, der kunne tænkes at kunne klare opgaven for dem.

2. skriver, at deres webmaster måske kunne kigge på at få lavet noget SEO.

Det var en venlig henvendelse, som det her firma, som jeg ikke ville handle med, om så mit liv afhang af det, valgte at fortolke helt og aldeles forkert. Det er deres problem.

Men hvis de ikke er interesserede i feedback og det her er deres svar, så skal de nok nå langt.

Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
Hvem er de?

Jeg har tænkt nøjagtigt det samme... Jeg kunne rigtig godt tænke mig firmanavnet, så jeg kan undgå dem!

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

PJEDSTED:
Hvem er de?

Det er ikk et firma som jeg kunne forestille mig at man handler med mere end 1 gang i livet.. :-) Må vidst ikke sige mere..

Kan fortælle jer at de har sagt at de vil stævne mig, og jeg kan forvente en regning på 100.000 (før var det 20.000).. Har dog ikke hørt noget i 1-2 uger.

Mig og min kæreste var også nede og melde dem til Politiet, bare for at give "problemerne" videre, og slippe for selv at tænke på det. De har dog ikke ringet til os endnu..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Thore:
Mig og min kæreste var også nede og melde dem til Politiet, bare for at give "problemerne" videre, og slippe for selv at tænke på det. De har dog ikke ringet til os endnu..

Rigtig rigtig god idé :-)

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Du er virkelig på den min ven :(

 

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thore Nissen:

Kan fortælle jer at de har sagt at de vil stævne mig, og jeg kan forvente en regning på 100.000 (før var det 20.000).. Har dog ikke hørt noget i 1-2 uger.

Mig og min kæreste var også nede og melde dem til Politiet, bare for at give "problemerne" videre, og slippe for selv at tænke på det. De har dog ikke ringet til os endnu..

Hej Thore

Jeg faldt over en tråd der henviste til denne tråd og har nu læst alle 176 indlæg, og nu er jeg altså nysgerrig :-) Hvad blev status på din spam sag?

(Ja jeg er klar over at det er en gammmmmel sag, men så kan det jo også være at sagen er endelig afsluttet)

Mvh. Jesper

Side 18 ud af 18 (177 indlæg)