Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annulering af ikke-bekræftet domæne hos DK Hostmaster.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har for et par timer siden registreret 2 domæner jeg ikke ønsker alligevel.

Jeg kontaktede unoeuro som er min host, og de sagde de ikke kunne gøre noget, og at jeg skulle prøve at høre med DK Hostmaster.

Jeg kan se man kan slette domæner derinde, men jeg tør ikke prøve fordi det virker som om man på forhånd har betalt for dem, men at de så bare bliver tilgængelige for andre, hvilket er lidt fjollet.

Jeg har som sagt ikke bekræftet aftalen mellem DK Hostmaster og mig, og derfor har jeg vel sstadig min fortrydelsesret? Hvordan ser mine muligheder ud?

Jeg har skrevet til dem til den der info@dk..... men vil gerne høre fra jer aminoer hvem der juridisk set har ret :)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke på du får noget ud af det, du har ved bestillingen accepteret Unoeuro's betingelser, og heri står bl.a.:

"Ved fejlbestilte domæner tilbagebetales registreringsgebyret ikke"

Dette er forøvrigt meget anvendt idet, at bestillinger hos DK-Hostmaster bliver udført inden for få minutter.

Du må desværre nok betragte det som nogle sure lærepenge :-/

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det af økonomiske årsager du ikke ønsker domænerne alligevel, eller er det pga. du ikke ønsker at blive associeret med disse?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)