Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket program til at lave bannere ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver et par webbutikker og har løbende behov for at lave nye tekst- og fotobannere.

Jeg har ingen reel erfaring med grafiske programmer og vil høre, hvad i kloge hoveder vil anbefale som et nemt (gerne gratis) program til at lave tekstbannere og lettere fotoredigering i til brug på webbutikker. Det må gerne være til brug på Mac.

Jeg skal lige nævne, at jeg har forsøgt mig med Gimp, men den finder jeg hverken hoved eller hale i ....

Tak for gode råd ...

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det mest brugte design værktøj til formålet er Photoshop, det er nok det langt de fleste designer webshop, website, banner m.m. i. Photoshop kommer i 2 versioner overordnet set, i en pro udgave og i en version som nok henvender sig til private eller små virksomheder som hedder "Photoshop elements". Men jeg kan dog med det samme sige at hvis det var så let at designe webshop, site og fede sælgende bannere, så havde jeg ikke haft det firma jeg har idag :)

Men alt kan jo lære og der findes mange tutorials til begge version, prøv evt. at søge på det du ønsker at designe og skrive tutorial i samme sætning, så kan du jo være heldig.

Håber det var en hjælp

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Download en trial af photoshop, tag en rundtur på www.good-tutorials.com

og så garantere jeg dig for at du kan lave et banner inden weekenden er omme :-)

Held og lykke, højt skum og god vind :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)