Måske jeg siger for meget.. men f**** hvor er jeg træt af PBS!!
Det starter med at jeg får afsendt alt til kortaftale og det hele bliver registreret som afsendt og modtaget. Derefter ringer jeg og spørger hvor langtid de regner med at der går, her får jeg svaret : "Vi er halvanden måned bagud, så regn med 8-10uger...." Okay.. jeg må bide i det sure æble og vente med at åbne.. Herefter ringer jeg igen (utålmodig) ca. 3-4 uger efter. og spørger hvordan og hvorledes.. Hun laver en dobbeltjek og kan se at der mangler en kontoudskrift, da den de havde ikke levede op til deres krav... Jeg eftersender en ny og spørger hvordan det går "Jamen vi er nået meget længere og om 7-10dage vil du høre fra os". Jeg blev ellevild! Og begyndte at markedsføre med vores kommende åbning og sætte forventninger (naiv som jeg er) Så går der 10-12 dage og har endnu ikke hørt fra dem.. Så ringer igen... Her begynder hun at påstå at de ikke har snakket med mig før (for deres procedure er at skrive ting ned som der bliver snakket om mellem dem og kunden) og hun havde ingenting skrevet... Som hun så fint siger; "påstår ikke at du lyver, men jeg kan ikke se du har snakket med os før" .. Nå okay.. det så iorden jeg spørger så hvornår de havde tænkt sig at ringe, da de sagde 7-10 dage sidst.. "Jamen vi ringer slet ikke til folk, og vi er bagud med godt 5-6 uger igen pga. en fejl i vores system"............
Hvordan kan en virksomhed med monopol på markedet side og drive sådan en forretning? Undskyld mig.. Havde brug for at komme af med noget vrede... Håber på forståelse. |
Gale over PBS!
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Jo, i de blindes rige er det den enøjede der er konge! |
Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.
Hej Richard Kan ikke hjælpe dig, men jeg kan give dig ret. 1,5 måned er uholdbart, har selv været igennem det. Så længe der ikke er noget alternativ kan de jo være ligeglade, men de graver stille og roligt deres egen grav. Den dag der kommer et alternativ vil undertegnede ihvertfald skifte med det samme - men det har nok lange udsigter. Mvh. Jens |
Jeg har selv ventet i mere end 6 uger, og fik i sidste uge at vide at jeg nu var godkendt og de ville sende mig aftalen, men jeg har endnu intet modtaget.
|
Kan ikke forstå man kan have monopol når man simpelthen ikke kan finde ud af at drive sin forretning.. Ja der er alternativer... PayPal.. Men jeg ønsker at tilbyde mine kunder DK/VISA m.fl. og modtage penge for vare på konto.
Jeg er så træt af PBS og der kan absolut ingenting gøres... Jeg står med en fuldstændig færdig shop som bare mangler at kunne modtage betaling. Det er frustrerende ikke at kunne åbne dørene og det kunne køre som smurt. I stedet skal jeg sidde og føle mig .... ja hvad kan jeg sige.. Jeg kan ingenting gøre....
Er virkelig skuffet, tosset og ufattelig ked af at man hele tiden skal være så afhængig af andre mennesker når man skal være iværksætter! Alt den adminstration der er i alle mulige selskaber .... det til at brække sig over. |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Der findes den anden udbuddet swish et eller andet som kan bruges gennem qickpay :) |
De er simpelthen for arrogante. Jeg skiftede for 2 år siden selskabsform fra enkeltmandsvirksomhed til aps og i den forbindelse opkrævede de 3500 og krævede en ny aftale. De er simpelthen træls. |
@Next.man - hvis man vil tilbyde dankort-betaling er der desværre ingen vej udenom PBS/NETS. Alle andre kort kan klares med andre udbydere. |
Full-service webburea: WebPilots.dk
Jeg var også ved at miste besindelsen, sidste gang jeg skulle have ny aftale med dem. Jeg ventede over en måned, og ringede derfor ind for at høre, hvad der egentlig skete. Hende telefondamen, fortale at det var der ikke noget usædvanligt i, og at der snildt kunne gå en måned mere. Det fik mig helt uforberedt i det røde felt, men som hun selv sagde, kunne de bestemt ikke trylle. Jeg forlangte at tale med hendes fortsatte, men det kunne ikke lade sig gøre, så jeg fik en e-mail i stedet. Efterfølgende blev der sendt en kærlig men bestemt e-mail af sted, og dagen efter havde jeg en medarbejder i røret, der undskyldte meget, og fik aftalen igennem på 2 dage. Det er jo helt til grin, den måde deres forretning kører på. |