Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lang post eller 5 små?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen :-)

Jeg prøver på forskellige måder at skaffe besøgende til min side. En af de metoder er, at lave guides til hvor man kan se populære serier på nettet. Vi snakker Simpsons, Californication, Friends med videre. Jeg har tænkt mig også at lave en guide til at finde manga-serier (som jeg ikke ved det store om). Der er masser af serier, og der er en del søgninger på det om måneden.

 

Her kommer spørgsmålet:

Er det bedst at lave en, lang post på 2000 ord? Den kommer så til at omhandle 5-6 serier med beskivelser, links til sider og masser andet godt. Én lang post.

Eller er det bedre at lave 5-6 posts på 3-400 ord hver, som så har hver en serie? Her vil jeg så kunne lave 5-6x meta title + description med videre.

Udelukkende fra Googles synspunkt, hvad er så det bedste af de to her? :-) 
Eller er effekten den samme, så jeg udelukkende skal tænke på, hvad den besøgende ville foretrække? 

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke SEO ekspert, men bør du ikke lave artiklerne så kunderne/brugerne synes det er
overskueligt at læse og ikke kun med SEO i tankerne?
Hvis du gør alt for at gøre artiklerne SEO venlige, og mister kunderne er det så ikke ligegyldigt?

Min pointe er, hvis det ikke er det store du vinder ved at bryde artiklerne op i små bidder, er det så ikke bedre at tilgodese brugerne?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)