Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram flere brugere med CRM og Outlook integration, FINDES DET????

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, jeg er meget på udkig efter ovenstående løsning, vi har i dag en løsning med et hosted C5 med et stort set ubrugeligt "hjemmebrygget" CRM system, samt hvad vores leverandør kalder "Outlook integration", desværre må vi sande at "integration" som vi blev lovet er nok lige et flot nok ord at bruge om den simple funtion at C5 (hvis man er heldig, på en god dag, med vinden i ryggen) kan oprette en aftale over i vores Exchange Outlook miljø.

Jeg har selv et lille firma kørende ved siden af, her bruger jeg Summa Summarum, det er HELT genialt og 100x mere innovativt at arbejde med en C5, med dette kan ikke bruges af flere brugere som vi har brug for i det "store firma" som p.t. har behov for 4-5 brugere samtidig.

Der ringede en gut fra Visma (vist dem der laver Summa) forleden, fordi han kunne se at jeg havde downloadet Summa, så jeg spurgte ham om han havde en god løsning til os, men her var den nedslående besked at der ikke var CRM/outlook kalender integration i Summas "storebror" Avendo (selv om jeg nu synes de skriver det i deres PDF reklame folder) nogen erfaringer fra det virkelige liv??

OK, kort fortalt er det vi har brug for:

Kreditor/Debitor styring (med alt hvad der følger også udenlandske leverandører)

Lagerstyring

Sagsstyring (tilbud, tilbud laves nemt til ordre o.s.v.) samt tab/vundet/årsag statestik

Kunde (CRM) styring (telefonkald, mail, besøg o.s.v.) samt interesse område registreringer for nyhedsmail liste.

Integration med vores Outlook kalender via Exchange, vi lader gerne vores Outlook o.s.v flytte til leverandøren af regnsskabsprogrammet (vi har ikke selv nogen server)

Overblik over økonomien, likviditet, ordrebeholdning, overskredne betalinger o.s.v.

Er der nogen der har et bud på hvordan vi får den løsning vi egentligt troede vi havde købt hos vores nuværende leverandør?

MVH

Kim

 

 

 

 

 

 

Fra Lille Skensved
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prøv at tage et kig på www.mamut.dk. Mamut indeholder alle de funktioner du efterlyser og lidt til. Jeg har selv benyttet systemet i flere virksomheder og det er meget intuitivt og let at komme igang med.

 

Venlig hilsen

Bent

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Hvad indebærer ordet lagerstyring?

Ellers vil jeg mene en løsning med e-conomic.dk & en webcrm ville kunne løfte Jeres behov.
Og det er ihvertfald skalerbart....

Visma har ikke nogle produkter som bærer paletten hele vejen rundt som jeg kan se det.


/ Kasper

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes faktisk 2 gratise programmer som hedder Open Bravo og Open Erp, som måske er værd at kigge på

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marquard,

Du er meget velkommen til at se om der noget du kan bruge på www.start-base.dk

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra København
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Min erfaring siger mig, at der er mange fortolkninger af hvad integration med Outlook betyder, både set fra leverandørernes side, men også fra kunders side. I dit eksempel er det gået galt.

For at sikre dig, at du får det, som du definere, som den rigtige integration, ville jeg (hvis jeg var dig) kræve at se dokumentationen/manualen for hvorledes integrationen rent faktisk forgår – når denne integration er så vigtig for jer.

Af erfaring ved jeg desværre også, at nogle af misforståelserne desuden kommer fra, at kunden ikke har defineret hvad de egentlig har brug for. Det skal vi, som konsulenter, selvfølgelig prøve at grave frem, men jo billigere løsning jo mindre tid er der til at gøre dette – hvorfor denne opgave i sidste tilfælde, i stigende grad, overlades til kunden selv.

Da jeg gerne vil forgå som et godt eksempel, finder du SugarCRM definitionen på Outlook integration i det følgende dokument http://www.sugarcrm.com/network/help/PI/6.1/User_Guides/Sugar_Outlook_Plug-In_User_Guide_6.1.0/Sugar_Plugin_for_Outlook_6.1.0.pdf.

Du lyder, som om du ved, hvad du vil, så det det skulle ikke være en svær opgave at identificere, hvad dine ønsker er. Hvis jeg var dig, ville jeg finde et system, der er fleksibelt at tilrette, da dine ønsker vil ændre sig, og det er vel ikke meningen at du skal tilrette dig CRM systemet og skifte det løbende.

Og så salgstalen: Nej SugarCRM er ikke et økonomisystem, men kan integreres til e-conomic og andre økonomisystemer. Men ellers kan SugarCRM hvad du ønsker og mere til. Specielt har det samme fleksibilitet som de store CRM systemer, men til en pris der ligger tæt på de små’s.

Med venlig hilsen

Dan Taxbøl
20twenty

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)