Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj sælger søges!!! (freelance)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for at komme i kontakt med freelance sælger til at sælge mit tøj! skriv til mig...

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

deko79:

Jeg har brug for at komme i kontakt med freelance sælger til at sælge mit tøj! skriv til mig...

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at, få noget mere info. Det er ikke meget at, gå efter.

Mvh Torben

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Fra  1Fix.dk Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Torben.

Lidt mere info ville være rart. Hvad er det for noget tøj? Billeder? Hjemmeside?

Hilsen Stefan

Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I får hele historien fra start. Jeg er uddannet Visual Merchandiser/ stylist har arbejdet mange år for forskellige danske brands. Jeg er utrolig kretive, iderig samt meget modebevidst. Jeg besluttede mig for at 1 års tid siden at jeg ville være selvstændig inden for mode området. Da jeg også har et tyrkisk baggrund samt et stort netværk i istanbul, følte jeg at jeg kunne komme hurtigt ind i tøjproduktions miljøet og blive en stærk agent og lave forretning her hjemme. Jeg gik virkelig hårdt i gang med at undersøge muligheder og fik med tiden et godt netværk i landet. Jeg så konstant muligheder lige fra tøj til smykker til brugskunst m.m. Den ene dør åbnede den anden dør og pludselig var jeg venner med fabriks ejer som laver tøjproduktion til Topshop, hummel, bruun bazar, karen millen, beneton, bertoni, H&M m.m. Jeg stod mit i showrooms hvor verdens moden forgår, jeg tog til landsbyer, bazar alle mulige områder, snakkede med folk så deres arbejde fra start til slut, undersøgte reglerne med handels aftaler, gik i kontakt med folk som er super sælger der opkøber modetøj til under produktionspris af fabrikker hvor kunden har svigtet eller gået konkurs. Jeg så super fede tyrkiske mærker i super kvalitet som ikke er set i Danmark før. Jeg blev mere mere tændt og så konstant muligheder. Men jeg står i en situation hvor jeg har brug for samarbejdspartner, sælger, folk som kan være et team med mig og virkelig gøre forretning ud af det her. Jeg kan ikke nå alt på en gang og det er hårdt. Jeg kan ikke være indkøber i Tyrkiet og lave aftaler i landet samt kontroller produkterne, samt være hjemme i danmark, ringe til kunder, styrer websiden, lave alt papir arbejdet, medvirke i messer, tænke på pr m.m. Jeg vil aller helst bosætte mig i Istanbul, de har ikke samme arbejdsmorale i landet og min fordel er at jeg kan deres sprog og forstår deres kultur, derfor kan jeg nå rundt alle steder i hele landet og følge op og hele tiden være på udkig efter gode produkter, jeg ved jo hvordan moden er herhjemme og jeg ser de rigtige produkter når jeg er der nede. Derfor skal jeg finde dygtige samarbejdspartner her hjemme som brander for at få en professionel virksomhed op at køre, folk som har butikker, eller folk som sælger via nettet eller folk som ønsker at ringe rundt og opsøge mulige kunder. Jeg er åben for mange muligheder, jeg skal bare finde dygtige forretningsfolk som ikke bare har en hobby virksomhed men folk som har ben i næsen og der virkelig brænder for tingene som mig selv. Jeg kan finde fede produkter til outlets, til websider, til forretninger som sagt. Jeg kan få lavet samples til tøjmesser og starte eget mærke op, hvis det skulle være tilfældet. Jeg har alle redskaberne for at dette kan lade sig gøre, jeg mangler bare folk her i danmark som vil være et team med mig og styre firmaet her i Danmark mens jeg knokler rundt i Istanbul. Mange virksomheder har åbnet kontorer i istanbul, her kan nævnes H&M, Bestseller, Scantax m.m. Alle er startet et sted og jeg er kvinden som kan åbne dørene op for en masse, jeg mangler bare de rigtige folk i Danmark!!

Fra Gentofte
Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en butik i Charlottenlund men, jeg tænker i samme baner som du gøre.Jeg har også nogle venner i Istanbul som er i textilebracnhe (producent).Du kan ringe til mig på min mob . +4542753202 så kan vi tale om det når du er i DK.

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)