Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af firmanavn i domæne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg går og tænker på en ide, men jeg er i tvivl om noget. Må man bruge et firmanavn som en del af et domæne? Altså eksempelvis en webshop. Må man kalde en side for www.billigegarmingps.dk

Ikke det jeg har i tankerne, men for at illustrere det. Eller vil Garmin gå ind og sige jeg bryder deres varemærke?

Egentlig et kort spørgsmål, men svaret er sikkert ikke kort, hvis jeg kender jura ret :) Men ser frem til at et svar:)

MVH
Hans Pedersen

 

Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Det er helt okay, at vælge et sådan navn. Dog ville jeg sikre mig at jeg ikke stødte den der ejer det enkelte produkt du efterfølgende vil forsøge at sælge.

Vedr. webshop så tjek denne webside ud, der får du en gratis webshop med i købet når du køber et abonnement

Yderlig giver vi dig de 3 første måneder med gratis, hvis du benytter Amino rabatkoden: AMINO3FREE

Skulle du i mod alle forventninger ikke være tilfreds med os, så giver vi dig dine penge retur :)

Tjek os ud på http://www.ditwebhotel.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der Kommer 5 indlæg om dagen med de her spørgsmål, så næste gang kig lige engang på indlæggene inden du opretter :)

 

nej du må ikke bruge varemærker, firmanavne osv i domæner, da du krænker deres navn. Uanset om du skamroser deres produkt, eller du sviner dem til.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

DitWebhotel.dk:

Det er helt okay, at vælge et sådan navn. Dog ville jeg sikre mig at jeg ikke stødte den der

Nej!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)