Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Open Bizbox - Golden Planet: Hvad gør man mht. kreditnota når kunden ikke returnerer alle varerne?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre hvad I gør når en kunde returnerer en del af en ordre? Altså f.eks. har købt 5 varer, men kun ønsker at beholde 2?

Jeg har Golden Planet webshop, og her kan jeg kun lave en fuld kreditnota.

Men hvad gør jeg så? Skal jeg lave en fuld kreditnota, og derefter en ny "fiktiv" ordre for kunden, sådan at der dannes en ny korrekt ordre på den vare kunden har beholdt?

 

Håber der er nogen som kan hjælpe.

Hilsen Tine.

 

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)