Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på mini-udgave af dba.dk?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Basalt set kan du jo få lanceret konceptet med meget fåtal af funktioner - sålænge du understøtter det væsentlige - præcis det som en alm. køb/salg annonce skal indeholde.

Du vinder ikke brugerne ved at have fleste funktioner, men kvalitet i din formidling. Er du god til at markedsføre din portal lokalt, og tilbyder det som en gratis service - kommer du langt med et meget simpelt setup.

I min verden kan v1 laves på en Wordpress installation med en lignende bruger opsætning som mange artikeldatabaser - og så finde en template som passer bedst muligt, og eventuelt afregne timer til en dygtig wordpress udvikler.

Du vil mangle funktionalitet i henhold til de store marketplaces - og skulle sluge nogle kameler undervejs, tilgengæld er du i gang for få penge som giver dig mulighed for at udvikle projektet løbende.

Jeg syntes også du bør tage i betrakning at din målgruppe er meget lille, og at din investering naturligvis skal stå i kontrast til den potentielle indtjening der ligger i projektet.

Held og lykke med projektet.

 

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er mere til Joomla end wordpress, kan du kigge på dette link, der er meget simple auktions moduler

Og det koster næste gratis ;-)

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

En hurtig løsning kunne være at bygge det med Joomla og vælg en af disse to udvidelser dertil:

  • Mosets tree (koster penge, men er godt og nemt at bruge). Jeg bruger det på mit site www.maritimeparts.com
  • Sobi2 - Et super komponent, der kan meget af det du ønsker. Det er dog lidt sværere at sætte op end Mosets tree, men når det først kører er det super godt.

Som nævnt tidligere, så kan du godt få bygget denne løsning forholdsvist billigt, men i så fald vil der sikkert være en masse ting, som ikke er præcist som du ønsker det. 

Mht. designet, så mener jeg faktisk godt det kan blive ganske pænt ved at tage udgangspunkt i nogle præ-lavede templates. Igen vil jeg henvise til http://maritimeparts.com/, hvor der faktisk ikke er lagt meget mere end 5-7 timer i designdelen. 

Ovenstående mener jeg i hvert fald er en god løsning, når du sigter efter noget billigt, som ikke tager år at udvikle. Og resultatetet mener jeg faktisk kan blive OK. Ja, du vil stå og mangle nogle funktioner, men hvis det samtidig betyder, at dit projekt rent faktisk kan blive til noget, så er det vel ok? Man må jo hele tiden lave cost-benifit analyser :)


Ang. udviklingen, så vil det blive en stor udfordring for dig at bygge det hele selv. Jeg ved ikke, hvor teknisk kyndig du er, men at installere og tilpasse disse udvidelser er ikke lige nemt hele vejen igennem processen. Skulle du få brug for lidt professionel assistance på sidelinjen, så tøv ikke med at kontakte os

Ellers vil jeg bare ønske dig al held og lykke med projektet :)

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)