Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords bliver ikke vist for alle

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at snak med en anden som bor i det lokale område og få den person til at lave en søgning.

Jeg tror personligt det er noget IP/internetudbyder-problem. Hvis du kan konstatere at annoncen bliver vist i lokaltområdet, så må hun leve med ikke selv at kunne se den. 

Oh by the way, er hendes IP blevet ekskluderet fra Adwords?

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor selv i samme område som hende, dog har vi ikke samme udbyder.

Det er såmænd fint nok hun ikke selv kan se annoncerne, men hvis andre i området heller ikke kan se dem, så er det jo rimelig problematisk.

Adwordskontoen er helt ny, men hvordan finder man ud af, om hendes IP adresse er ekskluderet fra Adwords?

 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den nok ikke ekskluderet. Men her får du en forklaring. Den gemmer sig nede i højre hjørne :) Prøv at tal med en anden som bor i området og test om han ser den.

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik du prøvet med at fjerne geografisk område?

Problemet med geografisk område er at hvis hun sidder bag en proxy eller noget andet som gør at google ikke helt kan bestemme hendes placering viser de ikke annoncen, da heller "be safe than sorry" motto....

At det er lokalt segment, det må du jo så bruge diverse søgeord, indstillinger, annoncegrupper og annoncetekster til at overkomme...

M

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke kunne træffe hende de sidste par dage, men Google kan jo netop godt placere hende korrekt når man ser på placeringen i venstre side på Google SERPS.

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)