Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af kopimøbler fra Kina til Dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er bosat i kina men skal til DK om nogle måneder. Mit problem ligger i at jeg har nogle møbler som er kopimøbler som jeg gerne vil have med hjem til DK. Hvordan får jeg fragtet dem hjem?? skal de først sendes til England for at jeg kan få dem hjem og hvordan gør man det med fragt??? Møblerne er til privat brug.

Håber nogen kan hjælpe

på forhånd tak

Lisa

 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du tjekke det lokale rederi der i Kina for skibsfarten optioner, det eneste problem ernogle shipping sutter på deres ydelser nogle af dem ikke håndtere genstande, der sendes ordentligt, så hvad der sker du får en defekt vare

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa.

Hvis du skal have dine møbler hjem til eget brug til din nye adresse i DK, vil jeg anbefale dig at tage fat i et stort internationalt flyttefirma - enten i Kina eller i DK.

Du kunne eventuelt tage fat i Adams Transport Co., som har kontorer flere steder i Danmark og i udlandet, og forhøre dig lidt nærmere omkring regler, fortoldning, pris osv.

www.adam.dk eller tlf. 0045 70 105 100

Pøj pøj med flytningen.

Mvh. Kasper

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 05:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kasperh

mange tak for svar... ja skal skal have møbler hjem fra kina hvilket ikke burde være noget problem hvis jeg ikke havde flere kopimøbler... Jeg vil prøve at forhører mig ved Adams

mvh Lisa

 

Fra Dongguan
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa,

Hvis moeblerne er dine private, over et halvt aar gamle og du har kvittering der kan bevise dette, kan du bare sende det som privat flyttegods, med din normale forwarder.

Mvh.
Kasper 

Imexed - Outsourcing til Kina - Import fra Kina - Eksport til Kina

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Eva Fonda:

kan du tjekke det lokale rederi der i Kina for skibsfarten optioner, det eneste problem ernogle shipping sutter på deres ydelser nogle af dem ikke håndtere genstande, der sendes ordentligt, så hvad der sker du får en defekt vare

Fantastisk svar, alle ved hvad du mener....

Mon ikke du skulle slå dit bot software fra...

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa.

 

Hvis du selv er indstillet på (og det er muligt) at gøre en indsats med pakning og diverse dokumentationer, kan du spare en del penge i forhold til at sætte en flytte firma på sagen. Jeg har hjulpet flere med internationale flytning til og fra DK, og du er velkommen til at give mig et ring så jeg kan få et overblik over din situation og du et par svar på de spørgsmål der presser dig på ...

Herlige flytte hilsner

/Sune

Import Consulting and Services

Tlf.: 70 20 75 11 / ics@forwarder.dk

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)