Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger brugt fastfood / pizzaria / indendørs legerum inventar

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle:-)

 

Jeg skal åbne en familie venlig fastfood restaurant. Jeg har fundet et stort lyst lokale som skal renoveres og indrettes til restaurant. 70 km af det skal bruges til legerum idet der ikke er andre restauranter end mac som har legerum til børn. Vi er sikker på at mange savner noget nyt og anderledes sted hvor man føler sig mere velkommen.

Vi har regnet på det hele og revisoren har lavet alle de papir som skal sendes til banken for at vi kan søge om et større lån. Men vi frygter lidt at banken ikk vil lånes os det store beløb.

Men jeg vil hører om nogle af jer amino bruger har inventar til salg eller om kender nogle som vil sælge lige alt fra møbler, storkøkken, legerum til slikhylder.

Ved godt man kan søge på dba og på nettet. Men vil gerne hører fra jer amino bruger:-)

Vi har kigget på nogle indretnings akitekter. Men hvis i kender nogle billige leverandør/indretnings leverandør må i meget gerne skrive:-)

Er der andre end skandinavia play-zone?

Beliggenhed er nordjylland.

Fra Næstved
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare til din information, så er der masser af familierestauranter, der har store legerum til børnene med bl.a. Playstation, legetøj osv.

Jeg siger det kun som service, så du ikke tror, at det er nok bare at præsentere et legerum for at skille sig ud fra mængden. :)

Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

nej ved godt det ikke er nok med et legerum for at skille sig ud. Det er jeg klar over:-)

Men vil så lige tilføje at der faktisk ikk rigtig er andre end burgerking og MAC i vores område som har noget til børnene.... Burgerking har skiftet deres boldrum ud med store koldser kun. MAC har fjernet de små klodser og et andet MAC har skiftet deres legested ud med flere siddepladser...

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 129
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ligger beliggenheden?

 

Jeg savner noget andet end det almindelig macd 

 

Der skal noget nyt til og vil klart besøge stedet hvis der er legerum for børn og jeg er sikker på der er mange der har den samme mening 

 

Held og lykke 

Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit indlæg. Det viser nemlig at der er mange der har det på samme måde:-)

Beliggenheden er i Aalborg området. Men vil gerne skrive når vi går igang:-)

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jeg kender en indretningsarkitekt fra brønderslev han er ret billig og ret dygtig...

mail mig hvis du vil høre mere..

Preben3d@gmail.com

vh preben

Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Preben:-)

jeg har sendt en mail til dig.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)