Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkjuice fra skjult side?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Indehaveren af http://www.pearlhouserock.com/  har forklaret mig, at der skulle ligge en skjult side med link til diverse samarbejdspartnere et sted "under" dette site - med henblik på gensidig linkjuice. Det er nyt for mig at høre, at et skjult link kan have nogensomhelst virkning. Er det mig, der er bagud, eller indehaveren, der er blevet bundet en historie på ærmet?

/Henrik

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at være ekspert, - så vil jeg vove den påpstand at du er blevet bundet en historie på ærmet.. Alt hvad der er skjult giver ingenting, -og gensidig link gør heller ikke, -altså hvor du linker tilbage til en leverandør som linker til dig... Svarer til at i bytter kaffekop, - det er bedre for alle at en af jer får 2 kaffekopper, - hvis du forstår min metafor?

Hvis endelig leverandøren "kræver" du linker tilbage, -så gør det til en anden side på hans site end hvor dit link til dig ligger, så linkene krydser hinanden, - det giver trods alt lidt linkjuice til jer begge.. Men det bedste er fortsat kun at linke en vej..

vh/ Ulrik

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Skjulte links er ikke noget værd - for hjemmesiden den er på bliver lynhurtigt taget ned af Google - de er efterhånden rigtig gode til at opdage sådan noget. Det er jo heller ikke så avanceret at tjekke for dem, at baggrunden og teksten har den samme farve kode :=)

Fra hårlev
Tilmeldt 21. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så ET SVAR HER FRA  PEARLHOUSEROCK:

De drejer sig om Beskrivelse af opsætning af magento produkt søgning.Meta titel-meta key words-Meta descpition hvordan de kan fremtræde samt Skjult information -Billeder der har

et navn.Som googel læser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Pearlhouserock:

Hej

Så ET SVAR HER FRA  PEARLHOUSEROCK:

De drejer sig om Beskrivelse af opsætning af magento produkt søgning.Meta titel-meta key words-Meta descpition hvordan de kan fremtræde samt Skjult information -Billeder der har

et navn.Som googel læser.

Say what? Cool

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)