Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af værdien af domæne

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså undskyld mig, men hvis det er oprettet for kun en måned siden hvordan pokker kan ejer så påstå at det har 1000 hits om året? Der er da vist ingen tvivl om at du har fat i en domænehaj her, og så burde du have en god sag hos Domæneklagenævnet :) det koster 500 kr at klage for virksomheder og mener det er 150 kr som privat, og mindes også du får pengene tilbage hvis du vinder sagen. Så du skal slet ikke overveje at betale flere hundrede hverken kroner eller euro for det domæne. Held og lykke med sagen :)

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan der være 1000 hits om året, når den er købt for en måned siden...?

Det lyder da mærkeligt og meget som en domænehaj.

Rettelse:
Ups. havde ikke set der blev svaret det samme af en anden :-D

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan:

Hey Allesammen..

 

Jeg er igang med at købe et domæne (berthelsen.dk)inde på sedo.com, go sælger vil gerne have 850€ for det, og jeg syntes det er meget i overkanten, derfor har jeg budt 80€, sælger siger så at der er ca. 1000 unikke hits om året på det.

Jeg vil derfor høre om hvad i syntes det skal koste da jeg ikke syntes det ikke er et specielt og derfor vil jeg ikke give så mange penge for det.

Håber der er nogle som kan skrive hvad de syntes det er værd, eller måske give et tip til hvordan jeg kan vurdere det.

 

MVH Allan

http://www.webhosting.dk/slettededomains/alldomains.htm

er der adskillige der, uden at jeg ved noget om antallet, har mere end 1000 unikke hits om året, så medmindre du absilut skal have berthelsen.dk fordi du hedder det til efternavn er det da godt nok noget billigere at købe en stak af dem der er der.

Og nej, jeg er ikke ansat hos webhosting.dk og jeg tvivler de tjener ret mange penge ved at du køber domænenavne... :-)

 

 

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)