Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor stor en tøjbutik skal man starte med?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle

Jeg går med nogle overvejelser om at starte en tøjbutik op sammen med en kammerat. Vi har allerede en masse planer omkring hvordan hele setup'et skal være, men vi mangler lige lidt indspark.

Hvor mange m² skal man regne med at skulle bruge,  hvis man gerne vil starte en hæderlig størrelse tøjbutik, der også kan tiltrække en anseelig mængde kunder, og have et tilpas varieret udbud, uden at skulle spænde alt for vidt?

Der er tale om Roskilde gågade, så  hvis der er nogen med lokal erfaring, så ville det selvfølgelig ikke være at kimse af.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Ikke for at være lyseslukker men følger i slet ikke med, tøjbranchen har det rigtigt skidt og en masse tøjbutikker må lukke da de ikke kan løbe rundt.

 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som om at i ikke kender området godt nok samtidig med i ikke giver udtryk for erfaring indenfor branchen.

I skal have en solid erfaring i at drive butik før i prøver med jeres eget.

Hvis jeg var jer, ville jeg gå efter erfaring eventuel i en anden etableret kæde før jeg selv hoppede ud i det.

Selv simple fejl kan koste jer kassen, så vær varsom.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo svært og risikofyldt at starte noget som helst op idag, skal man så helt giv op ?

 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skønhed & Personlig pleje:

Det er jo svært og risikofyldt at starte noget som helst op idag, skal man så helt giv op ?

Der er stor forskel på at give op og opbygge erfaring først.
Det kan tit betyde forskellen mellem success og fiasko.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har vist ikke været omhyggelig nok med min forklaring. Min kammerat har skal god erfaring i detailbranchen og er i dag selv butiksbestyrer, og har været det i gennem flere år.

Men da jeg primært er kapitalbidrager og økonomistyring, der er han brancheerfaringen og personen med knowhow.

Så det er også primært mig, der gerne lige vil være dækket helt af, inden vi kaster os ud i noget. Han har foreslået noget i størrelsesordnen 200 m², men jeg synes måske det virker af lidt meget. Men selvfølgelig skal der også være noget lager, og en butik er måske nok større end man regner med, når man lige står i den.

Hvis jeg tænker på det tøjbutikker, som jeg af og til besøger, så virker de bare ikke til at være 200 m²

Hvor stor er en "almindelig" butik?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)