Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis visuel identitet, hjemmeside og markedføringsplan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Vi er en gruppe multimediedesignere fra Århus Erhvervs Akademi der søger et seriøst firma (gerne nystartet) til vores 1. års eksamens opgave. Projektet starter tirsdag den 26. april og afleveres onsdag d. 25. maj.

Udsnit af opgaven:

Projektet skal omfatte de grundlæggende emneområder, I har været igennem inden for kommunikation og markedsføring. I skal anvende metoder og værktøjer til at afdække forskellige markedsføringsmuligheder...

I skal arbejde med at planlægge, dokumentere og styre projektet og herunder vælge en passende udviklingsmetode...

Med udgangspunkt i budskabet udvikles et visuelt koncept. Konceptet skal udvikles ud fra et bevidst stilmæssigt valg. Med udgangspunkt i skitser gøres rede for valg og fravalg i forbindelse med design af identitet, stilart, , farvebrug, typografi og øvrige elementer. Konceptet kunne indeholde logo, website (eventuelt også til mobiltelefon), bannere, t-shirt, mulige emballager, emblemer etc...

Vi lægger vægt på, at I arbejder selvstændigt med de teknologier, som er pensum på de to første semestre. Det betyder, at klientside programmering (HTML, CSS, Javascript, ActionScript) og serverside programmering (PHP) skal være repræsenteret...

Vi kan altså tilbyde gratis udvikling af:

  • Visuel identitet herunder logo, visitkort, t-shirt design mm.
  • Fuld funktionsdygtig hjemmeside programmeret i PHP, Javascript og Actionscript (flash)
  • Markedsførings strategi herunder mediemix, positionsrings strategi mm.

Så har du et firma der kunne bruge lidt GRATIS hjælp på vejen op, så hold dig ikke tilbage. Skriv her på Amino eller skriv/ring til Danni på tlf: 31 90 89 00.

Det er bedst hvis dit firma er placeret i Århus/Midtjyllands-området da vi skal være i rimelig tæt kontakt under projektet.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Holstebro kan snige sig ind under Midtjylland, så kan jeg sagtens finde et projekt til Jer. F.eks. en mobilversion af MobilTjek, eller en ny hjemmeside/koncept til domænerne gratis-taletid.dk eller GevinstGaranti.dk.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hvem kan ikke bruge noget gratis hjælpe jeg trænger kræftigt til nyt design på min side www.stripdanmark.dk

logo og visit kort kan også bruges  jeg kan bruge hele pakken

har fri de fleste hverdag og er tit i jylland

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et koncept der kunne være interessant for jer, dog er det ikke lanceret. Tilgengæld vil i have meget frie rammer til udformningen. 

Men i kan skrive en pb hvis i vil se på det. Bor i Aarhus og er selv studerende, så ingen problemer der. 

Mvh

Martin

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Randers
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, det lyder umidlbart spændende, men kan du ikke skrive lidt mere om hvad projektet handler om evt. i en PM...

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danni, 

Du har ikke åben for privat beskeder, så kan du evt. smide mig en med din mail i - så sender jeg lige noget materiale :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)