Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot - Kan man svare på anmeldelser uden at være "medlem"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue Trustpilots betingelser og koncept.

Kan man svare på anmeldelser uden at være betalende medlem? Ellers tilmelder man sig automatisk deres ydelser (som der iøvrigt ikke er pris på online) når man accepterer betingelserne?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, man kan godt tilmelde sig uden at være medlem og uden at skulle betale.. det gjorde jeg selv for et par uger siden, for at svare på en anmeldelse.

Men du skal nok forvente at blive ringet op, for at høre om du er interesseret i et medlemskab - det blev vi - og vi sagde ja tak til det, men man kan jo bare vælge at sige nej, hvis ikke man har lyst.

Fordelen ved at være medlem er bl.a. at sagde ja bl.a. fordi vi kan bruge det på vores hjemmeside, vi kunne sætte den til så man kun kan anmelde os hvis man har et ordrenummer (dvs man rent faktisk har købt noget hos os) og vi har fået den til at sende en mail automatisk til vores kunder, når en vare er sendt fra webshoppen, så de kan gå ind og anmelde os hvis de har lyst. Vi har ikke haft det længe nok til, at jeg kan sige, om vi har fået noget ud af det økonomisk.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Såvidt jeg kan se skal man blot svare og godkende betingelser, men "turde" ikke da jeg synes at betingelserne var meget uklare. Men nu vil jeg så prøve :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)