Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg bruge min egen mobil også som arbejdstelefon men med andet nummer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg opretter virksomhed, skal jeg jo også have et nummer man kan ringe til vedr. support mm.

Kan jeg bruge min nuværende mobil til det uden at skulle bruge det nummer der er på?

Altså kan jeg offentliggøre et nyt nummer til virksomheden, til samme telefon.

F.eks. så den måske ringede med en anden ringetone når det var arbejdsrelateret opkald.

 

/Simon

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg bestemt ikke nogen telefoni ekspert. Så håber da du får svar fra nogle der ved mere om det end mig. 

Men en nem løsning er jo bare at viderestille opkald til et andet nummer. Det kan man jo egentlig vel med de fleste normale abonnementer.

Men så bliver det jo ikke med forskellig ringetone, og når du selv ringer op, vil det jo stadig være dit personlige nummer der står som "opkalder".  

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg efter en dual-sim mobiltelefon med plads til 2 simkort. F.eks. Samsung B7722

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Med skype kan du få et nummer så man kan ringe til din skypekonto fra en alm telefon og omvendt. På den måde kan du have telefonens nummer (privat) og skypenummeret (arbejde) på en og samme telefon.

Det er den løsning jeg bruger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det altså ikke muligt at gøre det med min nuværende nokia 6700..? (En simpel mobil uden net)

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej

 

JEg har en samsung dual-sim fordi jeg ved jeg ikke er typen der kan holde styr på to telefoner!

På den måde kan jeg se på telefonen om det er arbejdsopkald eller privat. Jeg kan også "lukke" firmaet sidst på dagen så kunder ikke ringer midt i aftensmaden.

Det er også nemmere med regnskabet, for den ene telefonregning er fuldt firma-relateret.

Men, alternativet er en anden telefon der bare "ligger et sted" og er viderestillet til din nuværende Nokia.

 

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)