Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CKO’s Vækstpulje støtter innovative samarbejder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er CKO?

Center for Kultur- og Oplevelsesøkonomi (CKO) er en offentlig, selvejende institution stiftet i 2008 af Kulturministeriet og Økonomi- og Erhvervsministeriet i fællesskab. Vi arbejder for at realisere kultur- og oplevelsesøkonomiens potentiale i dansk erhvervsliv og derved skabe bedre vilkår for vækst i det danske samfund. Vores målgruppe er virksomheder, der vil forsøge at integrere og bruge kreative kompetencer og oplevelseselementer i produkter og serviceydelser, samt aktører i kulturlivet, der ønsker at indgå i samspil med erhvervslivet.

Hvad støtter CKOs Vækstpulje?

CKO uddeler godt 24 mio. kroner til 4-7 projekter om året. Vækstpuljen støtter projekter, hvor virksomheder, der ikke er oplevelseserhverv, samarbejder med kreative aktører som fx modedesignere, musikere, kokke eller computerspildesignere om at bruge oplevelser til at skabe vækst og værdi for virksomheden.

Alle typer virksomheder, store som små, alle sektorer og brancher kan søge støtten, så længe, det kan sandsynliggøres, at der kan skabes vækst i virksomheden. Værdiskabelsen er ikke begrænset til et direkte øget kommercielt salg. Den kan også ske som eksempelvis procesinnovation, organisationsudvikling, rekruttering eller lignende. Se, hvilke projekter CKO har støttet på www.cko.dk/projekter

Næste ansøgningsrunde til CKO’s vækstpulje er i september 2011 – hold øje med www.cko.dk, hvor du kan oprette en brugerprofil og tilmelde dig vores nyhedsbrev

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)