Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg vil bare gerne have min egen mail !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Jiblab Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er en amøbe hvad angår internet teknik, hosting, domæne ect. Det jeg godt kunne tænke mig, er min egen email Frederik@kaae-laursen.dk domænet har jeg allerede aktiveret (ingen idé om det var for tidligt i processen), nu leder jeg efter et webhotel, som er inkl. e-mail kontier. 

Og til sidst en evt. guide. 

Jeg er ked af, at spilde jeres tid, hvis det allerede står her på amino, men kunne ikke finde noget omkring emnet. Det er sikkert for basalt til dette site. 

Jeg takker ydmygt på forhånd

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du køber et webhotel, fx hos unoeuro. Mener du skal have en Bronze suite som minimum. Den koster 1€ om måneden. Inde på deres side, kan du bruge deres "domænetester" skriv dit domæne navn og tryk ok. Nu får du at vide at det er optaget (det er jo dig der har det). Tryk på knappen at "jeg ejer domænet og vil gerne flytte det til unoeuro". Igennem wizarden og betal. Vupti, så er halvden ovre. Vent på en mail fra DK-hostmaster, hvor der står at du skal flytte domænet til at pege på unoeuros navneserver. Log ind på DK-hostmaster og godkend det. Når det er gjort får du mail fra unoeuro at domænet peger på deres servere og det tager 24 timer inden det virker over hele verden. Du kan nu logge ind i kontrolpanelet og lave alle de mailadresser du vil.

Thats it - selvom du flytter det til unoeuro taber du ALDRIG ejerskab af domænet, det peger blot ned på deres servere.

Det skulle være stort set den samme procedure uanset hvilken udbyder du vælger.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Alle udbydere jeg kender til tilbyder e-mails af den type du leder efter. Flere herinde har små virksomheder der tilbyder webhosting.

Og du kan få rabat hos flere af dem når du kommer herindefra - formentlig.

Har selv været meget tilfreds med megahost.dk indtil videre.

/Anders

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Stortset alle webhoteller tilbyder e-mail med i pakken. Så skal du så bare gøre dig nogle overvejelser om det er et PHP webhotel du vil have, eller et ASP.NET.
Hvis du har planer om at bruge open source systemer som Wordpress eller Joomla så er det PHP du skal gå efter. Hvis det er noget som Umbraco så er det ASP.NET der er den rigtige løsning for dig.
Men som sagt det er næsten alle steder at det er muligt at få en e-mail konto med.

Det er også nemt at få flyttet dit domæne over til det webhotel du vælger, så det skal du i hvertfald ikke være bekymret om.

Jeg håber det hjalp lidt og held og lykke med det :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Jeg vil gerne sætte det op for dig gratis,

det tager 5 min, når man har  styr på det.

Skal nok guide dig igennem det hele via skype/msn el.l.

 

 

Du skal regne med ca. 10 kr. om måneden i udgifter.

Du kan jo evt. lade resten af familien også bruge domænet også. Så de f.eks. får 

far@kaae-laursen.dk

mor@kaae-laursen.dk etc.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Jiblab Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene det sætter jeg  pris på.

@dannih - har sendt dig en privat besked.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)