Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP/Joomla på samme site?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet et script jeg skal finde en til at sætte op. Jeg tror scriptet er i PHP og vil gerne have nogle flere undersider der viser reklamer. Skal disse øvrige sider på sitet også laves i PHP eller kan en Joomla programmør ligeså godt sætte det op?

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mr. A

Er det reklamer inde i Joomla du vil have? Der er ganske fine komponenter til dette direkte til Joomla.

MVH

Jakob Lose

Webitall ApS

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et addon til Joomla der gør det muligt at lave php direkte i joomla sider

 

HL

www.opti-web.dk

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla er skrevet i PHP, så en "Joomla programmør" er pr. definition også en "PHP programmør". Så svaret er sådan set "ja" til begge spørgsmål :-)

Men som andre har indikeret her i tråden så bør du få en Joomla-kyndig person til at vurdere om det script du har fundet nu også er nødvendigt, eller om der findes en Joomla-specifik extension der gør det automatisk. Hvis det f.eks. er Google Ads du har gang i, så findes der en del af den slags.

Ellers findes der en extension til Joomla der hedder Jumi som gør det muligt at integrere PHP i Joomla uden for meget besvær.

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)