Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stats på wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Nu sidder jeg lige og kigge lidt på det sidste af min seo optimering på min Wordpress blog .

Siden sidste uge er besøgs tallet steget med i gennemsnit 200 % . Problemet er nu at mine stats viser helt forskellige ting.

Selve wordpress stats viser en ting, google analytics en helt anden og sidst men ikke mindst stats på webhotellet. Hvad for en skal man tro på ? Det er jo umuligt at regne ud når man sidder med 3 forskellige systemer der skal måle det samme.

 

Nogle erfaringer?

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg droppede at kigge efter wordpress stat pluginnet jeg havde installeret. 

Kan ikke svare på hvad der giver det bedste billede af det, men ville nok holde fokus på Google Analytics på baggrund af jeg har mere tiltro til Google end "Randomdude" der lavede wordpress pluginnet, tror det har tendens til at tage alt af bots' m.v. med i stats. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

det var også det jeg tænkte. Bare sjovt der på en normal dag er ca 100 besøg til forskel på de 2 systemer:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Wilhelmsen ( WIl ):

Hej alle.

Nu sidder jeg lige og kigge lidt på det sidste af min seo optimering på min Wordpress blog .

Siden sidste uge er besøgs tallet steget med i gennemsnit 200 % . Problemet er nu at mine stats viser helt forskellige ting.

Selve wordpress stats viser en ting, google analytics en helt anden og sidst men ikke mindst stats på webhotellet. Hvad for en skal man tro på ? Det er jo umuligt at regne ud når man sidder med 3 forskellige systemer der skal måle det samme.

 

Nogle erfaringer?

 

Branchestandarden er Google Analytics. Webhotellets stats (webalizer & modlogan fx) er generelt rigtigt meget mere rundhåndende i deres måde at beregne besøg, besøgende, osv. på, så stol trygt på GA. Tredjepartsmoduler til Wordpress kan også vise alt mellem himmel og jord.

 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Det kan være fordi dit Wordpress plugin tæller hits og ikke unikke besøgende. Der er forskel. Det skal du være opmærksom på, og som der også bliver nævnt, så kan du stole på Google Analytics.

Derudover, så hvis du kunne tænke dig en online altid opdateret, men mere simpel besøgstæller sammen med, så kan jeg anbefale Livecounter.

Jeg bruger det hvis jeg lige hurtigt skal tjekke, hvor mange besøgende, samt referencer og søgeord.

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også som andre i tråden anbefale Analystics, det syntes jeg virker mere pålideligt og virker også personligt meget bedre for mig :-)

Held og lykke med det hele!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så holder vi os til google:-) takker:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)