Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser jeg om mit link har nofollow

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket program kan jeg benytte, eller hvordan ser jeg, om et link jeg skriver på en side (fx i et forum) tildeles nofollow?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger Chrome eller Firefox kan du installerer MozBar - en udviddelse fra SEOmoz. Med et tryk kan du bede den highligte alle no-follow links. Med mindre at du link bliver lilla og lysende er det do-follow :-)

Link her: http://www.seomoz.org/seo-toolbar

Hvis du ikke bruger Chrome eller Firefox er det vidst på tide at skifte. ;)

Du kan selvfølgeligt også se sidens kildekode. Hvis linket har fået tilføjet rel="no-follow", er det no-follow. Men det er ikke ligeså hurtigt.

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Halfdan

Bruger Chrome - så det vil jeg lige forsøge

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Beck,

Jeg benytter udvidelsen Chrome SEO til min Google Chrome.
Den kan også andet end at vise Nofollow, og så fylder den ikke en hel toolbar. Skype-Smile

Håber du kan bruge det.

Dbh. John 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige for en god ordens skyld kører MOZbar i baggrunden, og fylder derfor ikke en hel toolbar, med mindre at du ønsker det. Det ville også være en skam i forhold til Chromes ellers meget rene design. At den derudover kører i baggrunden kan både opfattes som værende en god og dårlig ting..

Dog har jeg også selv haft benyttet Chrome SEO - et ganske glimrende plugin. Tag det, du synes virker nemmest og bedst at bruge. Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)