Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis artikel rewriter

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

B. Hvarregaard:
Jeg tror det er fordi der er nestede { det vil sige eks.: "den {store{røde|grønne}} bil" Det kan ikke håndteres - endnu. Alternativt er der glemt at lukke nogle tuborg paranteser }.

Nu har jeg været teksten igennem flere gange. Ovenstående er >ikke< tilfældet. Kan det være fordi at man kun kan have {røde|grønne} og ikke {røde|grønne|gule} ?
Eller fordi jeg har {det må du gerne,|det må du ikke,| det må du helst ikke,}
Altså med mellemrum og komma osv. ?

Har ikke lige mulighed for at sende dig teksten, da det er et projekt jeg arbejder på, som jeg helst ikke vil have noget info ud om endnu...

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg har fikset det! Det ser ud til at folk skriver meget mere komplekse artikler end jeg er vandt til. Det eksempel tidligere i denne tråd resulterer i lidt over 150.000 artikler :-) Jeg kunne forestille mig det kunne give lidt problemer. Håber ikke du eksporterede til dit skrivebord :-)

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvom jeg sagde at jeg ikke ville rette i den, løb min samvittighed alligevel af med mig. Jeg har rettet et par fejl og lavet et par forbedringer. Blandt andet muligheden for at se hvor mange artikler der bliver genereret og så muligheden for tilfældigt at udtage et bestemt antal af disse. Dette skulle give mere brugervenlighed - ikke det vi programmører er mest kendt for :-)

Håber den kan bruges.

P.S. Jeg blev kontaktet her via Amino af en anden udvikler, det ser ud til at vi er ved at lave det til et Open Source projekt nu. Så kan alle få gavn af det, og bidrage hvis de vil. Det er et super godt initiativ synes jeg, så kan vi på den måde hjælpe hinanden. Er det mon første gang Amino føder et Open Source projekt?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ihvertfald gerne udtrykke min glæde over at du udvikler sådan et program og stiller det gratis til rådighed. Det er værd at tage hatten af for, og herfra skal der kun lyde:

Tusind tak! Super godt gået!

At projektet så nu bliver open source er endnu bedre!

Endnu engang tak! :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder spændende og fint at i laver noget open source og gratis software der kan tage kampen op med de eksisterende.

Vær blot opmærksom på at de mest sofistikerede og avancerede artikel spinner programmer ikke er bare sådan lige lidt replace og så vupti.

Nogen af dem har meget store content databaser at trække på, og avancerede algoritmer som ikke bare lige kan laves på et par timer.
Men det kan nu sagtens være at det program din ven har købt til 30 dollars ikke er noget særligt og nemt kan slås af pinden :P 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej B. Hvarregaard,

Desværre virker det ikke endnu. Jeg kan kun få det til at virke med simple tekster. Hvis jeg begynder med en lang tekst, hvor jeg vil have spinnet flere ord, som f.eks. {virker rigtigt godt,| virker knap så godt,| virker slet ikke}, så går det galt og jeg får memory fejlen....

Jeg skal bare copy/paste teksten ind fra Notepad, så går det galt....

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg nåede op på over 55.000 artikler, før det gik galt. Hvis teksten er for lang, så fejler den.

Nå, må redigere artiklerne. Har alligevel ikke mulighed for at publicere så mange artikler :-)
Det vil tage flere år og hårdt arbejde at finde steder de kan publiceres, LOL...

Fin funktion, med at den randomiserer og man kan vælge kun at generere f.eks. 10 artikler.

En ting der kunne begrænse antallet af artikler væsentligt (og minimere at programmet går ned), var hvis man kunne sikre sig at der var visse kombinationer, som den ikke blandede. Eksempel:

Hvis man i teksten har samme ord f.eks. {rød bil|grøn bil}, placeret 3 steder, så ønsker man jo ikke at der først i teksten står "rød bil" og så lidt senere "grøn bil". Så vil man gerne have muligheden for at det skal være "rød bil" der går igen i hele teksten.

Håber du forstår....

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser sg... godt ud.

Jeg er ny på det her område, hvor meget bør de omskrevet artikler variere og hvordan skal man bruge dem? Jeg mener 55.000 artikler skal ihvertfald ikke postes på samme dag?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)