Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når duplicate content gør nas

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

JonasJ:

TheisM:

 

JonasJ:
Det værste er dog, at SEO er med til at gøre søgeresultaterne dårligere for alle som benytter sig af søgemaskiner. Deres opgave er nemlig at manipulere vores resultater.

Det er så forkert som noget kan være. Søgemaskineoptimering gør det nemmere for søgemaskinerne at sortere indholdet på nettet, og skaber dermed en bedre oplevelse for folk der søger på nettet. Derudover er de faktorer som søgemaskinerne hovedsageligt ranker sider efter, faktorer der indikerer hvor stor de værdi en given side kan give brugeren, så god søgemaskineoptimering, starter med at skabe god værdi for brugeren.

Det kan ikke benægtes at nogle sider desværre manipulere sig til høje placeringer, men ved laaaangt de fleste søgninger, er det altså nogle brugbare og relevante resultater der kommer til tops, og det ville altså ikke kunne lade sig gøre hvis disse sider ikke optimerede deres struktur og indhold så søgemaskinerne nemt kan finde rundt i det.

Dit indlæg er meget naivt. Du skulle prøve at læse andre steder end kun amino:

http://www.comon.dk/nyheder/sara-fylder-google-med-bras-og-moeg-for-80-kr-pr-tekst-1.384186.html

Jeg synes ikke du kan tillade dig at kalde mig naiv, uden anden begrundelse end en artikel der omhandler et emne, som jeg faktisk adresserer i mit indlæg. Har du i det hele taget nogle argumenter, eller er det en person der ikke engang kan finde ud af at argumentere sagligt for sin sag, der kalder mig for naiv?

 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her indlæg er direkte angående trådoplægget.

Har lige set Camilla Plum på TV. Hun er simpelthen en gudinde når hun øser ud af sin viden om mad fra jord til bord. 

Det sjove var at hun sluttede af med at servere Confit de Canard. Lur mig om ikke at nogen af de inkarnerede gastronomer sidder og Google efter selvsamme lige nu.


Godt trådopretter nåede at få sin plads tilbage Yes 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)