Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som har gode/dårlige erfaringer med Dandomain webhotel ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer nemlig at bruge dem, hvis min drøm om at åbne en webshop blir til i starten af 2012 !

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun anbefale dem, kun gode erfaringer.. God support og hurtig svar tid, - efter normal kontortid er der kun mailsupport, men som regel svarer de super hurtigt (deres mål er indenfor 2 timer tror jeg)

Shoppen er nem at arbejde med - og ja, der er selvfølgelig nogen ting man kunne ønske sig anderledes og som ikke er så hensigtsmæssige, -men det er der vel altid.. Overordnet set er jeg super tilfreds med dandomain.

vh/ Ulrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Ulrik :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme her - fuldt tilfreds.

100% oppetid , og altid behjælpeligt personale .

Du kan se min slikbutik her http://www.sliknet.dk/shop/frontpage.html

Du kan sikkert få mange systemer der er smartere, men dejligt nemt at arbejde i .

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale Dandomain.

En Dandomain webshop fungere bare. god support, 100% oppetid, og meget hurtige til at svare. Iøvrigt er det meget nemt og brugervenligt at arbejde med.

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi,

Vi kan også anbefale at drive sin webshop med DanDomain - et virkelig godt gennemarbejdet system, som drifter små 3.000 webshops.

De udvikler konstant deres system, som gør at man får mange løbende forbedringer for sine abonnementspenge.

Hvis du har nogle konkrete spørgsmål om systemet kan klare, så giv mig et kald på 61307560 eller send mig en e-mail på ks@cygnet.dk - så hjælper jeg dig gerne lidt på vej.

Med venlig hilsen

Kristian Sørensen

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Tak for din mail :-)

Er ikke helt så langt endnu, at jeg er ved at få lavet webshoppen.

Er lige p.t ved at kontakte de leverandører, som jeg gerne vil samarbejde med - og det kræver lidt benarbejde først :-)

Men det kan være jeg sender dig en mail, når jeg kommer ligt længere i forløbet :-)

Hilsen Heidi

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)