Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til analysering af 6 måneders søgetoptimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

I mit firma har vi de seneste 6 måneder fået søgeoptimeret vores hjemmeside, og syntes efterhånden man burde kunne se resultatet.

 

Har en analyse fra google analytic fra 6 måneder før optimeringen, og 6 måneder efter optimeringen.

Hvad skal man se på? Har PDF filerne på min computer, men man kan vist ikke smide dem i dette indlæg. Kan evt. sende dem pr mail hurtigt, hvis nogen kan hjælpe.

Med venlig hilsen


Rasmus Lund EDC Danebo

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Du kan jo starte med at tjekke din direkte trafik er den steget over de sidste 6 måneder. De keywords der er blevet optimeret på hvor mange flere besøg får du via dem?

Gå eventuelt ind i webmaster tool og check - Your site on the web - Search Queries

Der kan du se impressions, clicks, ctr avg position osv. Det undrer mig dog meget at din leverandør ikke har lavet rapporter til dig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken søgeord er det , der er forskel på konkurrence på forskeligge ord før de begynder at give mange besøgene

hvilken hjemmeside er det ?

var der lavet noget før der går tit op til 1 år før det virker det lavet nu

hvad står i kontakten der skal laves

tekster

links

social markedsføring

mv.

er det 100.000 kr om måneden der bruges eller 1000 kr , dog er det ikke afgørende for der forskel hvor hurtigt det begynder at give bedre pladser and på konkurrencen på ordene mv.

google analycis er ikke alt afgørende om du har fået det lovet , hvad man betaler får man normalt kun tilbage , hvad der betales for og hvem ved og første begynder at give efter 7 måneder eller 9 måneder for det er ikke søgeord eksperten der bestemmer over google men google der bestemmer og kan derfor have gjort det godt men kan ikke se det hele endnu.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest er det ikke så godt bare at tage et kig på PDF filerne, det er nødvendigt for at man kan få det fulde overblik og gå ned i detaljer at man har adgang til Analytics. Ja så man kan se på de data der ligger der. Det er med sikkerhed ikke alle informationer som de PDF filer ligger inde med.

Ud over det er det heller ikke så godt bare at give adgang til hr hvem som helst :) altså du skal ikke smide dem her på amino, da der helt sikkert er nogle konkurrenter som godt lige gad kigge på de data, man kan bruge dem til ret meget nemlig.

Men det er ikke bare sådan lige at fortælle dig hvordan du skal se på de data.

Det jeg til en start kigger på er om der er noget at se i forhold til antal unikke besøg, altså som det tal er steget eller ikke. Derefter går jeg ind og kigger lidt mere i detaljer, hvor kommer de brugere fra, er det fx fra Google eller andre steder, fx henvisninger eller direkte. Ud over det ser jeg også på om der er stigninger i besøg fra Google, og også der går jeg i detaljer og ser på de enkelte søgeord om der er nogen positiv forskel der.

Det er utroligt hurtigt forklaret, der er selvfølgelig en helt del andet man kan kigge på og skal kigge på.

Det kunne være du skulle kigge på analyticsbogen: http://www.analyticsbogen.dk/ du kan evt bare hente light udgaven til en start.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvilket område det drejer sig om og hvor meget der var i forvejen. Vil jeg mene at man burde kunne se et begyndende resultat. 

Hvor meget er der blevet aftalt, at der skal laves af SEO?

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)