Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første ordre er gået igennem

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

kawzood:

Med hensyn til mit tema, tror jeg at jeg beholder det her lidt endnu, jeg forstår dig fuldt ud med det kælderkold stemningstema. Men jeg synes den virker "moderende" sådan som den ser ud nu. Jeg har prøvet med et dystert tema, og det virker ikke så "salgsagtigt" synes.

Jeg går ud fra der skulle stå "moderne"...;-)

Den er jeg med på, - at det er det signal du gerne vil sende.. Men er det, dèt rigtige signal til en side som din? - Nu udfordrer jeg måske lidt, og i sidste ende er det jo et spørgsmål om holdning,  jeg ser måske lidt anderledes på det end du.. Og jeg sider IKKE at du skal gøre som jeg mener, - bare du tænker over din målgruppe og dem som ellers potentielt vil besøge din side, og den forventning de har INDEN de kommer ind på din side.. har du analytics sat op, vil du også se at du har splitsekunder til at leverer "varen"/det som folk forventer - ellers er de allerede væk inden din side når at loade færdig...

Du vil gerne signalere noget "moderne" - det er fjong - men som jeg lige husker det, har du ingen "moderne" øl, - de nye lette øl, coronas eller hvad de nu hedder...  Som jeg husker det, er det primært de tungere, klassiske øl-typer du har ala; ale, stout o.s.v.. Det giver i mit hoved noget "misk-mask" i det signal du sender.. Et site som i sit design henvender sig til et yngre publikum med produkter som henvender sig til en ældre målgruppe, - eller ihvertfald en målgruppe som interessere sig for noget "klassisk"..

Jeg ved det ikke - men prøv at tænke lidt over det...;-)

vh/ Ulrik

Smokingskjorter 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

titlen ville jeg forbedre , husk der kun vises 67 tegn på google og vælg dem du ønsker at ligge oppe på google med der fortæller hvad siden omhandler , i titlen blandes engelsk og dansk samme sats på et af sprogene

husk lige vel hvad ligger du nummer 1 med dit domæne navn på google, det er denne her titlen jeg mener <title>NordicBeerClub.Dk - K&oslash;b special &oslash;l online og f&aring; dem bragt lige til d&oslash;ren. - Nordic Beer Club</title>

husk give alle billeder en lang sigende titlen omkring produkt

type øl

alkohol % er der i denne øl 

  hvor meget er der i øl det kan skrives i titlen

bedste med en kontaktformular på kontakt siden derved kan man skrive til vis sider på et bibliotek

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik lavet lidt om på siden, og fik lagt mere gyldne farver i designet. Mener jeg selv.

Til jer som fangede at der var 2 indkøbskurve på siden, før. Så vil i opdage at det er der igen.

Grunden til dette er fordi, at hvis jeg gjerne selve kurven som fremkommer i højre side, har jeg ikke mulighed for den Ajax funktion der gør at folk ikke bliver smidt direkte til betalingssiden hvis de smider noget i kurven.

Jeg håber i kan lide det.

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil blot sige mange gange tillykke med dit første salg :D og hjemmesiden synes jeg også er pæn, stilren og brugervenlig :)

Vh

Peter

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Rohde Rasmussen:

Jeg vil blot sige mange gange tillykke med dit første salg :D og hjemmesiden synes jeg også er pæn, stilren og brugervenlig :)

Vh

Peter

Jeg siger mange tak :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)