Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes du skal kigge lidt på dine knapper i undermenuer at de også kan bruges til det der står på knapperne.

F.eks. står der på nogle varer køb nu og man kommer blot længere ned i menustrukturen. Der burde stå læs mere eller noget andet beskrivende til din handling.

V.h

Jesper 

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Helbo:

Hej. Din webshop virker enkel og ligetil. Dog synes jeg godt at det grafiske kunne gøres bedre. Logo øverst virker ikke særlig troværdigt. Find et design til et logo som er unikt og stilfuldt, uden alt mulig andet.

Hej Anders

Tak for hjælpen...

Har selv været lidt i tvivl med logoet..kan nu godt lidt guldbogstaverne på den røde farve.

Hvad vil du mene.. skal den røde bundfarve måske være mere enkelt og lige ?

Hvor finder jeg noget unikt og stilfuldt ?

Er åben for en masse råd...

Mvh Adele

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Titlen: Der står Ablkøkkenogbad. Nyt... Foreslår dig at rette det til Abl Køkken og Bad med mellemrum (er lidt i tvivl om, det er sådan, det skal skrives).


Nogen nævner logoet øverst. Egentlig ser det meget pænt ud, klart og tydeligt, men jeg er enig i, at det nok burde sendes omkring en designer. Du kan bruge til et banner, men så skal der stadig være noget grafisk bagved og ved siden af - en af de andre nævnte elementer, og det er en god ide.

Profil i mnenu-linien ville jeg ændre til fx Om os eller Firmaprofil. Profil for mig er noget med en enkelt person.

God ide med kataloget - men font-størrelsen, når man kommer derind, er forfærdelig lille.

Under Gå til kassen ville jeg rykke firkanten med Antal og Beskrivelse en anelse til venstre, så der kommer en hvid kant/margen yderst til højre. Det passer nemlig så med billedernes højrekant på forsiden - det er pedanteri, men værd at overveje, fordi det hører med til helhedsindtrykket.

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for alle de forskellige råd..

Som jeg vil tage til mig og få gjort noget ved..

Kom endelig med mere feedback hvis der er nogen der har noget........

De bedste hilsner Adele

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adele

 

Syntes umildbart din shop er dejlig enkel og let at navigerer i, men ville som nævnt tage et godt kig på den grafiske del (designet) - specielt logoet er ikke noget jeg forventer at se hos en moderne webshop, men nok mere en tømmer der har en 123hjemmeside.

Men i bund og grund handler det vel bare om at få nogle besøgende ind på sitet så du kan få den testet af.

Hertil vil jeg stærkt anbefale dig at gøre brug af Google Analytics og Google webmaster tool - få kørt en del A/B split test og se hvad der virker og hvad der ikke gør - vi kan jo alle komme med gode råd, men statistik taler altid for sig selv :)

Held og lykke med den! og huske nu endelig at tænk SEO med fra starten :) 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adele.

Jeg syntes du skal få lavet et nyt logo med dit navn. Det ser meget gammeldags ud det der er der nu.

Er siden lavet i frontpage? Troede det var uddød Cool

Jeg blev lidt skuffet da jeg trykkede på bordplader, og der kun kunne bestilles prøver af bordplader

Din menuoversigt på forsiden er ret presset sammen. Måske en millimeter mere luft kan gøre tricket Wink

Der bør nok ikke stå "køb nu" på dine knapper, når man bare bliver ledt et andet sted hen, hvor man bliver ret meget forvirret over, at man pludselig ikke kan gøre så meget mere, ud over at man kan prøve at klikke på billedet, og så først dér, kan man "ligge i kurv"

Du vælger at skilte med vejl. udsalgspriser. Hvorfor er der så ingen rabat at få nogen steder? Det ser ikke godt ud at man kan spare 0,-kr. Confused

Er det "saml selv"?? Der står intet om saml selv. Men for neden ved produktet, er der en samlevejledning!??? Hvaaaa....?

Der er en del stavefejl på siden. Få dem rettet. Mange tænker at det er useriøst og gider ikke handle med en, som ikke kan stave.

Inde under Corian bordplader, står der: Vi kan kontaktes på følgende måder: (og så ikke mere)??? Hvordan kan man kontakte Jer? Skriv det dér. Yes

Når man ligger noget i kurven, skriver den bare: 1 vare i kurven - 2 varer i kurven... osv. Det er meget rart at kunne se om det virkelig er det man trykker på, som havner i kurven!

Hvad menes der med dette:


Risikoen for varerne
Risikoen for varer købt i Ablkøkkenogbad.dk overgår til dig som forbruger på
leveringstidspunktet.

Det kan nok afskrække nogle kunder Surprise

Der er et uheldigt link i dine Vilkår, under "pris og betaling" http://www.

Og stavefejl i "kreditkort" samt "Nordea" Sad

Hvis du ikke selv er så god til Dansk, så få en ven eller venninde til at gå siden igennem, eller en professionel.

Jeg kunne også godt bruge nogle brødkrummer på din side.

Det ser ud til du ved lidt om sidetitler. Men du udnytter dem ikke godt nok, på alle sider. Det kan gøres lidt bedre Cool

Lav også gerne lidt indtern linkbuilding på din side, til de vigtigste sider.

 

Jeg håber du kan bruge mine råd

Venlig hilsen

Michael Haahr

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adele,

Først og fremmest tillykke med din nye shop.

Dernæst har jeg et par input:

1) Sørg for at få rettet dine URLer til, og så få rettet dit indhold, ellers får du en masse problemer med duplicate content i forhold til webskabe.dk

2) Som andre er inde på skal du nok kigge lidt på det grafiske udtryk. Det ligner en relativ standard dandomain shop, og anno 2011 vil du kunne hente en hel del ekstra ordrer ved at få gjort din shop mere personlig.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adele,

Jeg må give de der siger, at det grafiske - specielt logoet - kan gøres meget bedre. Derudover har jeg 2 konkrete ting, de røde prikker står ikke lige ud for menupunkterne og indkøbskurven ser lidt skævt placeret ud, evt. ryk den helt op, så den står i højde med logoet.

Gå ind på amino freelancer og opret en tråd med de grafiske opgaver du mangler udført, det koster ikke specielt meget. :-)

God e-handel!
/Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)