Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lettere forvirret over DIBS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg snuste lige til en kampagne jeg fik færden af igennem et banner her på siden.

Jeg kom til følgende side og blev lidt overrasket, da priserne ikke ligner dem jeg havde fået oplyst for et kort stykke tid siden. Har der hele tiden været månedlige betalinger?

Samtidigt fandt jeg det lidt underholdene at man under deres kampagne tilbud "express" ikke modtager andet end muligheden for at betale over Paypal og have E-mail support til dem. Kan det virkeligt være rigtigt?

Håber jeg har misforstået et eller andet.

Mvh.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære M.P.

Mange tak for din feed-back, som vi er glade for!

PayPal er en nem og sikker måde at sende og modtage penge på, som giver adgang til 70 mio. brugere i Europa, der via PayPal kan betale med Visa/Mastercard uden at have en indløsningsaftale med eks. PBS.

DIBS EXPRESS er målrettet de helt små virksomheder, der netop kan have svært ved at blive kreditgodkendt hos en indløser, men som gerne vil hurtigt igang med at sælge deres varer på nettet og være i stand til også at modtage betaling fra udenlandske kunder.

Man kan faktisk vælge at integrere direkte op mod PayPal, så hvorfor overhovedet gå gennem DIBS?

Med en PayPal løsning via DIBS, får kunden:

  • Hjælp til at komme hurtigt igang. Kunden skal ikke selv gennemføre integration til PayPal - det gør DIBS. Når virksomheden starter op, har de ofte behov for en enkel og ukompliceret løsning, som hverken koster mange penge eller tid. Virksomheden kan med andre ord koncentere sig om deres kerneforretning
  • En fremtidssikret løsning. Når virksomheden vokser og får succes, bliver PayPal løsningen som oftest for dyr i drift. Virksomheden vil efterspørge en mere fordelagtig gebyr struktur og ser som regel behovet for at kunne tilbyde deres kunder yderligere betalingsformer. Samtidig kan der opstå behov for andre funktionaliteter, såsom statistikker. DIBS vil med andre ord kunne følge virksomheden fra den spæde start og undervejs kunne tilpasse produkter og ydelser til den enkelte kundens situation - uanset hvor eventyret måtte ende...

Håber at det fjerner eventuelle misforståelser.

Under alle omstændigheder, vil vi altid gerne tale med såvel nye som eksisterende kunder om de muligheder der ligger i et samarbejde med DIBS.

Mvh, Lars Dalsted (DIBS)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)