Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop DanDomain - designer søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ikast
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg søger en webdesigner som kan lave en DanDomain webshop til mig.

Mit budget er maks. 8000 kr. incl. rettelser og opsætning i DanDomain og incl. moms - jeg betaler shoppen privat, da jeg endnu ikke er startet op.

Den skal selvfølgelig kunne sættes op med PBS løsning.

Jeg ønsker at se referencer fra eventuelle tilbudsgivere, da jeg bedst kan lide at kunne henvise til designs som jeg godt kan lide.

Hvis det er relevant at vide, så er det en shop til rideudstyr der skal laves.

Mvh. Helle

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Jeg kan godt hjælpe dig med en billig løsninge til designet. Hvis det har interesse kan du kontakte mig på Martinhjorgensen@gmail.com.

Jeg kan desværre ikke programmere, men det kan du få en anden skarp gut til. :)

Skriv endelig til mig hvis du kan bruge billige hjælp :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Prøv lige at tage fat i Kristian fra Cygnet, jeg tror godt han kan trylle indenfor dette budget.

Hilsen Henning

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dandomain henviser selv til en række samarbejdspartnere som er vant til at arbejde med deres shopløsning, bla, Christian fra Cygnet, som bestemt kan anbefales.

Du kan se listen over dem de anbefaler her:

http://www.dandomain.dk/om/samarbejdspartnere.html

vh/ Ulrik

Fra Ikast
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar!

Jeg har kontaktet Kristian fra Cygnet, men desværre kunne han ikke klare opgaven indenfor mit budget Sad 

Jeg ønsker et samlet tilbud på design og opsætning i DanDomain, da jeg ellers ikke kan være sikker på at overholde mit budget, og jeg kan heller ikke være garanteret at designet kan sættes op i DanDomain (jeg ved ikke ret meget om den tekniske del).

Så jeg er nødt til at finde en der kan lave det køreklar for mig.

Jeg har kigget på samarbejdsparterne inde på DanDomain, men da de færreste af dem angiver priser på deres hjemmesider, er det ret mange jeg skal skrive rundt til. Og de fleste vil nok ligge langt over mit budget kunne jeg forestille mig. Men det kan godt være at det er den bedste løsning at få skrevet en mail til de forskellige designpartnere.

Mvh. Helle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Ja, hvis du skal have dem til at lave et tilbud, så er du nok nød til at skrive til dem :) 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Christensen:
Så jeg er nødt til at finde en der kan lave det køreklar for mig.

Ja det er svært at finde dem med både de grafiske kundskaber og programmerings delen for en lille penge.

Som jeg skrev til dig i PB min pris vil gøre at du kan holde dit budget, der kan godt findes en der kan sætte det op for dig for det der er tilbage fra mit tilbud.

Du er  velkommen til at kontakte mig, jeg har en del i mit netværk og kunne være behjælpelig at finde en der kan sætte det op.

/allan
DesignYOU

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne sjo starte med at bede 3 af dem om at afgive et tilbud, - at skrive til alle kan du sikkert ikke gennemskue alligevel.. Men find de 3 sm du synes ser mest spændende og troværdige ud, -æog se om nogen af dem kan klare opgaven indenfor dit budget, - hvis ikke, - kan du finde de 3 næste.. Det er useriøst både overfor leverandørene men også dig selv, -og ydermere bliver det uigennemskueligt for dig selv, at indhente tilbud fra alle..

vh/ Ulrik 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)