Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til seo, adwords etc. - kort sagt alt :-D

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop flyttet min webshop www.byogmy.dk fra Scannet til Dandomain og i den forbindelse ændret design etc. Problemet er, at mit salg er næsten nulstillet, og jeg ved ikke hvordan jeg får det op igen. Jeg har netop midlertidig stoppet mine adwords kampagner, da det føltes som penge ud af vinduet uden noget salg. Så derfor søger jeg gode råd fra jer til hvor jeg skal begynde. Jeg har tidligere betalt forskellige firmaer for ydelser indenfor adwords (uden de store resultater), så jeg er lidt lunken ved at smide store summer ud af vinduet uden gode referencer. Jeg skal nok holdes lidt i hånden, så det må gerne være nogen der kan forklare mig på pædagogisk vis, hvad der skal gøres og hvis jeg kan betale mig fra det, gør jeg gerne det.

Jeg ser frem til at høre fra jer. Også hvis I bare har gode råd eller lign. til den nye hjemmeside generelt.

Mange hilsner

Lone Romby

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lone,

I forhold til SEO har du nogle virkelig store udfordringer. Både med dine title-tags som alle er ens, men også fordi næsten alle dine gamle url'er nu giver en 404:

http://www.google.dk/#sclient=psy&hl=da&source=hp&q=site:byogmy.dk&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=abec5936902fec72

Du skal have sat nogle 301-redirects op, og det kan kun gå for langsomt.

byogmy:
Jeg har netop midlertidig stoppet mine adwords kampagner

Har du husket og ændre dine destinations-url'er, så de ikke får ovenstående 404-fejl?

Jeg har god erfaring med at opkvalificere mine kunder indenfor online marketing, men jeg har ikke selv tid før i starten af april, og ovenstående bør være dine første prioritet allerede fra mandag  :-/

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Det undrer mig, da jeg har betalt en for at få lavet 301-redirects. Men det er så åbenbart ikke gjort godt nok. Jeg kontakter ham lige og får ham til at se på det. Tak for hjælpen.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

byogmy:

Hej Tommy

Det undrer mig, da jeg har betalt en for at få lavet 301-redirects. Men det er så åbenbart ikke gjort godt nok. Jeg kontakter ham lige og får ham til at se på det. Tak for hjælpen.

Du skal også have din leverandør til at sikre, at din shop 301 redirecter, når den kaldes med "www" foran. Din gamle shop er indekseret uden "www", så det skal din nye sikkert også være.

 

Se denne forklaring på, hvorfor det er så pokkers vigtigt:

Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone.

Jeg vil gerne hjælpe dig med dine kampagner, samt "tage dig i hånden" i forhold til principperne bagved Adwords.

Min baggrund stammer fra et større Adwordsbureau i København, men nu har jeg valgt at starte for mig selv. 

Du skal dog finde dig i, at jeg hverken kan tage imod betaling eller sende fakturaer endnu. Men på sigt må du selvfølgelig gerne anmode om at betale for mine ydelser;)

Send mig evt. en mail, hvis det har interesse: jesper@goadwords.dk

Med venlig hilsen

Jesper Gyldendahl Christensen

Mobil: 28 49 51 32

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)