Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress blog og buddypress forum?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sådan at mig og en ven skal starte en blog op sammen som kommer til at ramme en bestemt målgruppe. Dertil ville vi bruge wordpress, da jeg synes de har nogle gode og nemme løsninger. Jeg er så blevet fortalt at det kunne være en idé at installere buddypress for at få et tilknyttet forum hvor de unge kan oprette sig som brugere, hvor de kan skrive lidt om sig selv, blive venner med de andre og selvfølgelig skrive indlæg i forummet. Det lyder som en utrolig enkel løsning, og enkelt er også hvad vi søger. Kan se på buddypress der er et plugin som giver hver bruger mulighed for at oprette et galleri med deres egne billeder, hvilket er perfekt.. Men der skulle helst også være et stort fælles galleri, hvor både admin og brugere kan uploade og kommentere billeder (det er dog ikke et must, og kan godt undværes).. 

Er der andre muligheder, eller er det her den mest simple måde når det skal være tilknyttet wordpress? Det er meget vigtigt at vi kan rette i css'en så forumet og brugerprofilerne kommer til matche selve bloggens design, og i det hele taget så det passer til temaet og målgruppen.. Er det muligt med buddypress og dets plugins? 

Og er det nok med et webhotel på 10MB på one.com? Eller kan jeg starte med mindre og opgradere til 10 eller mere senere hen hvis siden kommer op og køre?

Mvh Sarah.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos UnoEuro kan man starte med en lille pakke og nemt opgradere til noget større når man får behov.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)