Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en ekstra indtægt, mens du starter din virksomhed op

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :o)



Vi søger i øjeblikket freelance annoncesælgere til mindads

Vi tilbyder et simpelt setup, som kan give dig en ekstra indtægt, mens du kan fokusere på, at starte din virksomhed op.



mindads varetager annoncesalget på en række danske niche sites, men også på større anerkendte medier. Dog er vores klare fokus små nicher.

Vores fokus er, at skabe annonceprodukter med værdi for annoncøren og som er lette at omsætte for dig.



OM JOBBET

Du får ansvaret for en række kundekonti, som du skal formidle vores annonceprodukter til.

Du får selv lov til, i samarbejdei med vores mediechef, at vælge de konti du vil arbejde med. Har du fx en god relation til en specifik kunde, vil det være naturligt at du får ansvaret for denne konto.



Du vil skulle arbejde hjemmefra. Vi arbejde på, at kunne stille kontorplads til rådighed, men er desværre endnu ikke klar med dette.




VI FORVENTER AF DIG

Da du vil være vores forretnings ansigt udad forventer vi, at du er veltalende og velformuleret.



Vi forventer desuden, at du har erfaring fra onlinebranchen.




LØN

Du vil blive afregnet ren provision af din indbetalte omsætning.

Du modtager 25% for al månedlig indbetaling under 100.000.

Og 30% for al månedlig indbetaling over 100.000.




ANSØGNING

Du kan søge jobbet ved at sende en email til job@mindads.com




Læs mere om mindads på mindads.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi søger stadig freelancere, så har du brug for at tjene lidt penge på sidelinjen af dit iværksætter eventyr, eller fuld tid for den sags skyld, så giv os et kald eller send en email på job@mindads.com
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i overvejet at hjælpe jeres freelance-sælgere ved at få en professionel hjemmeside? Jeg var lige inde på mindads.com og jeg er alt andet end imponeret.

Det er jo vigtigt at en sådan hjemmeside fremstår 100% prof.

Udover designet så bruger i f.eks. sådan en smiley her: :O) - på kontaktsiden.!!!??? Det er altså ikke synderligt prof. - nærmere sådan noget som 16 årige gør.

Undskyld min kritik, men kunne ikke lade være med at nævne det. og hvis mange af jeres sælgere formår at sælge for over de 100.000,- i nævner, så burde i også snildt have råd til at få lavet en ordentlig side.

Go' weekend.

Mvh.
Daniel

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Daniel,

Kritik er velkommen og vi tager det helt sikkert til efterretning. Og tak for den.

Vores hjemmeside er helt sikkert ikke særlig lækker. Det er vores mediepræsentationer og vores salgsmateriale til gengæld.
Men da vi jo selv i høj grad arbejder med online medier, så er det naturligvis også under al kritik, at vi har haft så lidt fokus på vores egen hjemmeside.

Dog handler de produkter vores freelancere sælger ikke om vores hjemmeside, men til gengæld om de medier vi sidder og sælger ind for.

Men Daniel - du har helt ret og vi skal nok gøre noget ved den side. Jeg har allerede fjernet smileyen ;)
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Noget jeg som kunde og eller samarbejdspartner meget gerne vil kunne se på jeres hjemmeside er kontaktpersoner og lidt om jer, så jeg kan danne mig et overblik over hvem I er og om I er troværdige.

Endvidere vil det styrke jeres troværdighed hvis I præsenterer jeres referencer, så de personer der måtte ønske et job som freelance sælger ved hvad I kan præstere og hvad I tidligere har lavet.

God weekend og ferie hvis det tilkommer jer!

MVH Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)