Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkrævning fra Renovationsfirma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

 

Jeg har et enkeltmandsfirma ( konsulent), som jeg driver fra min privatasdresse hvor vi i bygningen i forevejen betaler for renovation. Nu har mit lille firma fået en opkrævning fra Odense Renovation ( og enda en rykker ) fordi jeg ikke har betalt afgift til dem.

 

 Er det virkelig rigtigt, og hvis ikke hvordan kan man så fortælle renovationsfirmaet at man ikke skal betale afgift til dem.

Malanju

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Malanju:
 Er det virkelig rigtigt, og hvis ikke hvordan kan man så fortælle renovationsfirmaet at man ikke skal betale afgift til dem.

Davs.

Er der ikke nogen kontaktoplysninger på regningen?

Jeg har et par kunder der har haft held med at få den automatiske opkrævning anulleret.

 

Man kan sige det er en slags ommer... de har valgt at sende regningen ud til alle virksomheder, - også dem der ikke skal betale.

 

Jeg hoppede på limpinden og betalte - jeg gik ud fra der var tale om en slags skat, - men at det var besluttet at den skulle udsendes på regning, fordi regeringen har låst den danske skatteprocent og ikke kan få pengene den vej.

Nu ved jeg så at der er tale om en fejl - så jeg ringer og afmelder mig næste gang de sender en opkrævning.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nok tale om kommunens renovations afgift. Sådan én er der til alle CVR numre, undtaget enkelte brancher.

Søg lidt på det, der har været mange tråde omkring det. Og det kan være du kan finde det skema hvor i der står branchekoderne der er undtaget.

Ring til dem på Mandag, der er også visse ting der gør man kan undgå denne afgift.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)